2013. szeptember 4., szerda

Romeo és Julia végső összefoglaló kritika

      Sziasztok....
Háth vége lett .... vége lett a nyárnak , vége lett Rómeónak és vége lett Júliának is ... de milyen vége...
      Tehát mivel tőlem nem hallottatok semmiféle kritikát "személyesen " így én az elején szeretném kezdeni...
      Fuuuuu... háth akkor lássuk .... megírtam a kritika felét és töröltem :) rájöttem , hogy ahogy szerettem volna csinálni az ú gy nem lett volna jó, de semmi gond.
        Kritizáljunk, nem igazán van kedvem külön venni a pozitív meg negatív megjegyzéseimet így remélem , ha nem haragszotok akkor ahogy eszembe jut úgy írom  :
Franciskot megválasztottam a story legcukibb karakterének ♥
  1.  Júlia karakterével kéne kezdeni , hisz csak ő a one and only főszereplő, tehát még ekkorát nem csalódtam az ég egy adta világon senkiben. Az elején látjuk őt vörös forgószélként végigsöpörni a városon , nem egy embert megsebesítve közben. Aztán ugyebár mint Júlia van , hogy csak random elájul , vagy el kezd sírni és hisztizni , ha éppen ahhoz van kedve.... kiakad azon , hogyha meg kell bántson valakit... ez a mond kettőt csinál egyet karakter... kiábrándító
  2. Nah jó , ha már karaktereknél tartunk akkor legyen a következő Rómeó.... ezzel a kölyökkel semmi gond nem lenne ha nem lenne ilyen... az egyetlen ami viszonylag jó benne az az , hogy végig elszánt. Amikor néztük az animét , hogy őszinte legyek hiány érzetem volt. Ő az aki folyamatosan a város körül repdes, csak ha vak ne látja , hogy az emberek szenvednek az apja miatt ő mégis kiskutya szemekkel az arcán fogja fel ezt a tényt amikor "jó anyja" közli vele , hogy az apja egy zsarnok...  nah m1 ... aztán ahhoz képest milyen fizikuma van leugrik a 3.-ról sérülés nélkül, és beáll bányásznak a legkisebb gond nélkül... 
  3. Hermione.... sir a szívem miatta mert a drága "jó Rómeója" annyiszor csapta be ahányszor csak akarta ... mondjuk Romeó volt az akinek m1 volt mert úgy is Júlia volt hibáztatva. ... Hermione volt a másik nagy karakter akit nem játszottak ki rendesen... annyi unalmas rész volt. igazán csinálhattak volna egy olyan kis részt ahol Hermione hisztizik egy sort Rómeónak.... ő volt az a karakter akit nagyon nem láttam Romeónak panaszkodni... ami nagyon tetszett az a phszicho feje volt... akkor vártam tőle valamit... azóta is várom
    Ijesztő nem?? ... ettől a tekintettől vártunk volna valamit
  4. Curio és Francisco ők azok akik teljesen rendben voltak , csak azt nem értem , hogy miért szerettek bele Júliába... de ennyi még belefér , senki sem tökéletes 
  5. Mercutio ... szívem szakadt meg érte és szerintem William Shakespeare-é is , hisz tudjuk , hogy ő volt az egyik kedven karaktere... itt meg van egy iszákos apja , akit a szeme előtt ölnek meg , aztán kényszer alatt van és bedilizik, amikor meg bosszút áll , megjegyzem ő egyedül elzavarják... egy szerelmi szálat sem kap , ha nem mással a jó Hermione kisasszonnyal .... de valakivel , nem semmi , egy jó dolog nem történt az életében.... MIÉRT?????? 
  6. Van ez , hogy 16-ot tölt Julia és 14-éve ölték meg a szüleit, látunk róluk kisebb bejátszásokat és Julia nem két évesnek néz ki... 
  7. Hogy nem hallottuk Jó Romeót legalább 1X csuklani amennyit emlegette Hermione igazán csuklodhatott volna ... ez csak egy olyan megjegyzés , hogy éppen csuklok...:)
  8. A fő gonosz a lehető legjobb volt.... gonosz volt a csontjai legbelsejéig.... igen kedves készítők , kedves mindenki ezt eltaláltátok
  9. Romeó fura viselkedését Odinnal szemben.... nem lehet el menni mellette szó nélkül ... igy nem viselkedik két fiú!!!! NEM ... NEm ...Nem... nem... Odin részéről megértettük volna teljesen....de Romeó??!! Őt az ég egy adta világon senki nem menti fel ez alól.
  10. A mesés fiúkérés .... -tapsolunk- ... megcsináltad Júlia, bár Jó Rómeó kicsit fázist késet... és ha nem lett volna a közelben VÉLETLENÜL egy templom nem esküdtetek volna meg.
  11. De a Romeó fáziskésése még nem volt semmi ahhoz képest , hogy milyen volt az erkély jelenete... A zárdában , ahol Rómeó anyja él .... gyerekek ... miért kellett ezt csinálni... ez egy annyira romantikus
    A híres erkély jelenet....
    rész lett volna de én például végig nevettem , mert még egy ennyire elfuserált dolgot nem láttam életemben... SZÖRNYŰ
  12. Julia Tybált ölelkezés... kicsi féltékenység Romeótól?Olyan nagy kérés?... de amúgy én nem emlékszem-lehet , hogy csak bealudtam- , hogy egyáltalán számon lett volna kérve Júliától , vagy bármi...azért ez nagy hiba pont a készítőknek...
  13. A bealvásról jut eszembe ez az anime elhiteti veled minden egyes rész után , hogy valami érdekes fog történni a következő részben , de aztán sosem történik semmi... 
  14. Ez a háborúra készülünk dolog nekem kicsit elhanyagoltnak tűnt... úgy szívesen két unalmas rész között betekintést engedhettek volna nekünk... de nem , lehet ezért is ment ilyen lassan
  15. a nagy EPIC , és DRÁMAI és feltétlenül HOSSZÚ , VÉGSŐ HARC.... ááááá ..... gyerekek fantasztikus volt.... sírt a szívem mikor láttam.... láttam már nagyon elrontott csatát- és nagyon jót is- de ilyen pocsékat még egyet sem...
  16. 3-ból egysem!!! Nem tudom ki hogy van vele de én ha elhatározom , hogy megölök valakit akkor azt meg fogom ölni, a nemes egyszerűséggel... tehát képzeljétek :elmegy Tybalt aki jó elmondja neki , hogy kicsoda és várja , hogy a sült galamb a szájába repüljön , vagy hogy esetleg a főherceg szivrohamot kapjon , vagy bele csapjon a villám , vagy valami ... de állunk kivont karddal a kezünkben ... részek óta mondjuk , hogy már pedig ÉN fogom megölni a Montaguet ...de most csak állok ...     Jó Romeó... meg fogom ölni az apámat.... gratulálunk , még meg sem igazán próbáltad...  Júlia "megölöm Montaguet és helyre állítom a rendet neoveronában" , vagy eldobom a kardot és kijelentem , hogy a gonosz nagyherceg félt szeretni.... IGEN ha valakit meg akartok ölni akkor azt így kell csinálni.... semmi gond .... mondjuk... azért mert nem rajta múlt....megjelenik Mercutio és megöli erre fogják és elzavarják.... őszintén szólva falnak megyek, mind a hárman meg akarták ölni... a nagy és EPIKUS csata miatt nem állt senki senki útjában megtehetném , de nem teszem meg csak , hogy majd valaki aki -szerintem- elég bátor megteszi -és azért eddig nem akarta Mercutio megölni , egyedül az animében-  és én jól letorkolhassam  érte...
  17. THe BEST OF BEST "vesszen a világ , hogy együtt haljunk meg!!!" Woohooo.... ezaz gyerekek..." nem engedem hogy Júlia fává változzon , inkább hagyom , hogy mindenki meghaljon.".. ez a jó felfogás...
    Ophelia volt az egyetlen aki meg akarta menteni a földet...
  18. Aztán átesünk  a nagy világvégén és kiderül , hogy nem fog semmi történni , mert hogy mi vízre esünk és föld marad alattunk , ahol mindenki boldog lehet ....  


 Nah jó akkor kimondom a végit életet.... MEG NE NÉZD ... SOHA SOHA.... ilyet még animére nem igazán mondtam , és nem hittem volna , hogy el jön az ideje .... de megtörtént...én beszéltem olyanokkal akiknek ez nagyon tetszett és ódákat zengtek róla , hogy milyen jó.... de én őszinte leszek veletek ... a pocsék kifejezés finom erre a műre.
Persze ha szereted a nyálas ,  értelmetlen, wááá 24 részes és azt kell mondjam , hogy :elnyújtott storykat akkor megnézheted , de ha nem bele se kezdj...
Willy volt az egyik azon kevés szereplők közül akik dobtak az  anime hangulatán


Meg voltam kérve rá , hogy számokban is osztályozzam a művet ... háááát..... 5-ös skálán legyen ... 2-es , mert hát azért túl éltük és voltak egész jó pillanatok...elszórva... nagyon elszórva :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése