2013. szeptember 8., vasárnap

Blood+ projekt #3 rész - by Akane-chan

Sziasztok!

     A projektszéria a Blood+-szal kapcsolatos észrevételeimmel folytatódik, a 7-9-edik részekkel, még akkor is, ha egy katasztrofális áramszünet miatt elveszitettem a jegyzeteim 2/3-adát. A különbség az lesz, hogy most az a 2/3-adot emlékezetből fogom pótolni többé kevésbé...
  • Első észrevételemként szeretném megjegyezni, hogy szerintem szörnyű hiba volt ilyen egyszerűen közölni Rikuval, hogy mi is történt az apjával... bár belegondolva, még ha fájt is neki, mégis megérdemli, hogy tudja az igazságot
  • George korábbi bölcs szavai többször is emlitésre kerültek, szerintem ezeket érdemes meggondolni és megjegyezni, nagyon fontos életfilozófiák hangzanak el
Julia és David-san
  • Miközben Saya az iskolai fantommal foglalkozik megismerünk egy érdekes mende-mondát, de nem is ez a fontos, hanem hogy nekem ez a rész egy kicsit úgy hatott, mintha teljesen felesleges lenne, de lehet, hogy ez csak az én izlésem...

Saya
  • Azután, hogy Saya elszakadt Kai-tól és Riku-tól, a két fiú új kalandokba keveredik. Megismerkednek egy lánnyal, Mui-val, akinek igen tragikus háttere van. Kifejezetten dijazom, hogy az anime ilyen dolgokkal is foglalkozik: nem árulok el túl sokat arról, hogy miről is van szó vele kapcsolatban, de majd ha nézitek megtudjátok.
  • Riku újabb két alkalommal hall hangokat, kezdek rájönni, hogy ez mivel áll ez kapcsolatban. A második ilyen alkalom katasztrófába is fullad, de erről sem árulok el többet egyelőre...
Julia és David-san
     Hát nekem még mindig pozitiv benyomásom van erről az animéről. Most úgy érzem, hogy rengeteg mindent kihagytam, amiről szerettem volna beszélni, de sajnos épp ezért szoktam jegyzeteket irni, és épp ezért élem meg ilyen nehezen azt, hogy a mostani jegyzeteim elvesztek. Azért remélem el tudtam mondani a fontosabb részeket. Hamarosan újból jelentkezni fogok, addig is el ne felejtsetek jó sok animét nézni.

Akane-chan, XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése