2013. szeptember 20., péntek

Blood+ projekt #8 rész - by Akane-chan

Sziasztok!

     Igen, tudom, elég régen volt már, hogy a 7. részt feltettem, ezért talán késésnek is lehet nevezni ezt az aprócska hiátuszt, de... Tulajdonképpen ez csak részben az én hibám, hiszen mióta Mia a szüleivel ünnepel (látnátok milyen aranyos hanbokban), azóta én laptop nélkül maradtam, kivétel a munkahelyem, de oda nyilván nem blogolni járok.

     Felesleges firtatni, géphez jutottam, ezért itt is van a következő rész!!! Yeah! 22-24. rész - indul!
  • Különösen tetszettek ezek a részek, lassan kezdem úgy érezni, hogy jól ismerem a szereplőket. Ezekben a részekben pedig ahhoz is van szerencsénk, hogy lássuk Hajit gyerekként, megismerhessük -szomorú- sorsát, és hogy hogy is lett ő az, ami...
  • Sayának az Állatkertben rengeteg minden eszébe jut, úgy a múltjáról, mint a Hajival való kapcsolatának kezdetéről... de azért még van mire emlékezni bőven
  • Saya is és mi is megtudjuk hogyan lett Haji chevalier, még ha ez Sayát kicsit el is szomoritja
  • ... és aki nem hiányozhat a (szerintem) szerelmi háromszöghoz: Solomon megérkezett Saya és Haji köreibe
    Haji - gyerek verzió
  • Persze Solomon érkezése felveti azt, hogy még több részletet árul el Saya múltjáról, ő valahogy nincs Haji elvén, hogy mindenre magától kell rájönnie
  • És igen, ahogy azt várjuk, Saya eléggé összetörik, amikor meghallja az S(olomon) verziót... kicsit Júliára emlékeztet, de azért még mindig mérföldekkel jobb
  • Nekem nagyon tetszik az, ahogy Solomon csábitgatná Sayát, és Haji mindig megjelenik az utolsó pillanatban
  • És a kicsi Riku... elég nagy bajban van, Diva szétharapta a nyakát... de legalább láttuk Divát :D
    Prince Charming of Blood+ vagy Solomon
  • Diva érkezése pedig felvet még valamit: újabb titkokat tudunk meg a múltról, ami már ezen a ponton a nézőt is legalább annyira érdekli, mint Sayát magát
  • Első benyomás Diváról: tomboló őrült!!! (no comment)
  • Végül pedig tanúi lehetünk egy chevalier születésének - valaki inni fog Saya véréből, ahogy annó Haji is... NÉZZÉTEK MEG!
    SAVA testvérpár
     Tehát, ahogy eddig is mondtam, ez egy szuper anime! Ezt a három részt amúgy is ajánlom, mert nekem nagyon tetszett. És igen, Solomon és Haji hivatalosan is a kedvenc szereplőim MOSTANTÓL!!!

Akane-chan, XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése