2013. szeptember 6., péntek

Hachiko-sama project #1: D Gray Man 1 rész : opening - ending

    Sziasztok!!
Ahogy Akane-chan is mondta el kezdtem egy solo projektet , mert , hogy a Rómeó és Júlia is nagy siker lett és láttam sokan olvastátok... nagyon örülök neki.... nah most velem a D Gray Man magyar részeit fogjuk végignézni együtt veletek, majd ezt követően megírom a kritikámat , és ha kedvetek tartja ti is megírhatjátok sajátotokat a komment részben ....
     Így first time foglalkozzunk az opening-el és az ending-el
Tehát az opening az Abingdon Boys School  innocent sorrow-ja

Ami az openingben így néz ki:
   
Nekem személy szerint nagyon tetszik az anime openingje , jó öszhangban van a kép a hanggal és mindeközben tükrözi az anime hangulatát, azt a pörgést amit én eddig az animében tapasztaltam...
      Az ending a Nirgilis snow kiss-e 
 
       Az ending mint ti is látjátok valamivel nyugisabb , szerintem egy anime rész lezárásanak ez tökéletes is, hiszen valamennyi feszültség van az énekes hangjában , az endingben ugyebár minden kép este , vagy naplementekor játszódik, de minden esetben a sötétség dominál , ami magában hordozza a feszültséget és sejtelmes , kiszámithatatlan jövőt, ezzel is növelve a nézőben a kiváncsiságot... - hűha nah ezt aztán szépen leirtam... :)
             Tehát szerintem az opening és az ending is nagyon el van találva ... ha nektek más a véleményetek akkor hagyjatok kommentet , ha ugyanez akkor akkor is hagyhattok... :)
.... Nah jo ennyi lett volna az első rész... hamarosan jövök vissza  a részek kritizálásaival ... remélem azt is elolvassátok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése