2013. szeptember 15., vasárnap

Hachiko-sama projekt #1: D Gray Man 5. rész: 16-18 epizód

    Sziasztok!!
Folytatjuk a projektet ... legutóbb a hideg hegyekbe mentünk ártatlanságot keresni....most viszont meglátogatjuk Rómát.... aztán Párizst romboljuk szét....

          Gondolom mindenki legalább egyszer el szeretne menni Rómába... ahogy a mondás tartja Rómát látni és meghalni... nah most hőseink meglátogatják a Colosseumot ... mert, hogy Kanda bajba került... aztán kiderül , hogy segíteni sem igazán tudnak... de a főszereplő jelenléte mindig megváltást hoz  szegény szerencsétlen szereplőkre...
           Mindeközben az is kiderül , hogy hiába szúrnak át valakit és kifolyik belőle annyi vér amennyi benne sem lehetett volna sem hal meg... de nem csak ő nem hal meg hanem az aki birtokolja az ártatlanságot...
           Volt valami amit nem igazán értettem a 15-16. részekben ... miért harcolt ?? a lány aki megkérte rá az nem élt... és ahogy az kiderült ő erről tudott , akkor mi értelme volt?? Amúgy is volt egy hülye mondata "Nem veszíthetek , mert akkor elveszik feleségül és én abba belehalok"... persze , hogy belehalsz , de nem abba ,hogy a szerelmedet más veszi el , hanem abba , hogy vesztettél és ugyebár a vesztes meghal... *facepalm**facepalm*
            Ha majd nézitek a részeket akkor figyeljétek meg a tájat... csak nekem tűnik úgy ,hogy egy kicsit elmaradott??!! Nem tudom , a többi eddig látott városhoz képest is lemaradott... ugyebár Mirandát lecsapta egy kocsi ...itt még szekereket is csak egyet látunk!
           Nah jó , tekintsünk el ettől...de 2X kell végighallgatnunk ugyanazt a történetet ... miért?? Esküszöm másodjára már az öreg nénivel mondtam , aki szóról szóra ugyanazt mondta el mint az elején a narrátor...
óh! ... narrátorról jut eszembe,hogy külön megjegyeztem , hogy nagyon tetszik , hogy a rész végén Lenalee narrál... -tud valaki rajtam kívül ennyi "hogy" szót egy mondatba sűríteni?-
       
         A másik részből nem akarok spoilereskedni, mert elég ha annyit tudtok , hogy Párizsba megyünk és többek között Allen is összefut egy polippal... valamint Komui úgy szaladgál végig az összes utcán ,hogy "megölöm azt a polipot"... szerintem egy igen szórakoztató filler rész :)


             

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése