2013. szeptember 12., csütörtök

Blood+ projekt #6 rész - by Akane-chan

Sziasztok!

      Tudom, hogy nem igértem ilyen hamar egymás után a részeket, de a Blood+ annyira megfogott, hogy nehezen állok le róla. 16.-18. rész észreveteleiről fogok irni most. START!
  • A Transz-Szibériai Expresszen megtett út alatt a kis Riku karaktere az én szememben egyszerű gyerekből, egy okos, tisztelettudó fiatalemberré nőtt fel, egyre jobban kedvelem a karaktert, pedig valahogy a gyerek karakterek nem szoktak közel állni hozzám
  • Az emlitett rész alatt rengeteget nevettem, de nem is volt más választásom, hiszen tényleg nem lehetett megállni nevetés nélkül, amikor Lewis Kait húzta... Kai pedig iszonyú nevetséges, amikor felhúzza magát :)) Volt értelme megnézni!
Lewis és David
  •  Amit igazán csak ezek alatt a részek alatt figyeltem meg, az Hagi és Saya karaktere... együtt. Tényleg, annyira édesek, hogy legszivesebben tényleg egy párként látnám őket ^.^
  • És igen, nyelvtanulási lehetőségeket is nyújt a Blood+. Megtanultam mit jelent az orosz 'raszputyin' kifejezés: azt jelent züllött. Köszönöm szépen, Hagi!
  • Nem jelentem ki, hogy Hagi a kedvenc karakterem, mert az még kicsit korai lenne, de... egyre jobban kedvelem. Ebben a szériában például még kicsit alulöltözötten is láthattuk (tudom, hogy ez csak egy anime, de nekem nagyon jó a fantáziám, köszönöm), és hát... igen.
  • És még mindig Hagi-ról beszélek, tudom, de olyan szép vallomást soha nem hallottam senkitől, mint tőle. Gyönyörűszép igéret!

  • És, hogy mondjak valami negativat is: .... Igen, azt hiszem nem hagytam ki semmit, kábé ennyi negativat tudok most felsorolni!
      Mint látjátok tényleg nem váratlak meg benneteket, hamar jönnek a részek egymás után. Tényleg bátoritalak bennetek, hogy kapcsolódjatok be és nézzük együtt, úgy nektek és nekem is sokkal érdekesebb. Ha már együtt nézzük ti is megirhatjátok észrevételeiteket lent a kommentszekcióban, lehet anonimen is irni, nem kell hozzá google+ fiókod legyen, vagy bármi hasonló. Várom a megjegyzéseket!

Akane-chan, XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése