2013. szeptember 13., péntek

Blood+ projekt #7 rész - by Akane-chan

Sziasztok!

     Bár kicsit talán később, mint eddig, azért még mindig elég hamar: visszatértem a következő résszel. Még mindig Blood+ lázban égek, egyre inkább beleszeretek ebbe az animébe, és nem sok olyan kimenetelt látok, ami ezen ronthatna... azért szögezzük le, hogy sohasem mondom, hogy soha...  ^.^
     Szóval akkor lássuk, hogy nekem mi maradt meg a 19-21. részekből úgy, hogy közben megpróbálom a kemény spoilereket kihagyni, de továbbra sem igérek semmit.
  • Emlékeztek mit mondtam David-sanról... Igen, kiderült, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki igy érzi. Julia kisasszony azt mondta, hogy, idézem egy 'robot vas-szivvel', de mostanában kimutatja az érzéseit. Na ugye, én ezt már az elején megmondtam... ^.^
  • Lisa kisasszonyról kiderül, hogy halott... egy ideje. De akkor ki utazik hőseinkkel? Hát, én már az első pillanattól éreztem, hogy valami változott a karakterben, és ilyenkor hozzávágnák valamit a szereplőkhöz, akiknek fel sem tűnik SEMMI az égvilágon...
Saya
  •  A következő részt a Diadaliv gyönyörű képe iniciálta számunkra, ami egyben azt is fémjelzi, hogy megérkeztünk Franciaországban... Persze nem Saya, de a szereplők egy másik csoportja tartózkodik itt. Igazi kultúrsarok, amint látjuk a szép épületeket, még ha az Eiffel-torony nem is olyan lerajzolva, mint élőben...
  • Micsoda? Kezd egy kicsit magas lenni, de azt hiszem értem... Szóval Haji (akinek a nevét j-vel kell irni, hm, ez igazi reveláció volt a számomra) Diva vőlegénye... mig Solomon, meg az összes többi Divahoz tartozó chevalier Saya vőlegénye... Hoppá, kezd érdekes lenni a dolog
  • Ha már a szerelmi szálaknál (vagy hasonlóknál) tartunk, akk emlitsük meg, hogy Solomon (aki az egyik legszivdöglesztőbb karakter Haji mellett *tudom, tudom, attól, hogy az én kedvenceim még nem biztos, hogy a tieitek is*) nem igazán tudja nem kimutatni, hogy kedveli Sayat.. Vagy ez csak nekem tűnik fel? Nem, azt nem hiszem...
  • Feltűnt a szinen a vérszivók egy eddig ismeretlen tipusa, akik nagyon ügyesen mozognak, félnek a naptól és chevalierekre vadásznak... ha jól vettem ki...
Kai és David-san
  •  Egy rövid ideig ismét betekintést nyerhetünk az újságirónk és Mao -nem túl- kalandos utazásába, ahol végre megtaláljuk a kapcsolóelemet: találkoznak Solomon-nal... már ha az ilyet találkozásnak lehet nevezni...
  • Van egy jelenet, amiben lehet nincs is semmi érdekes, csak a nagy Blood+ láz miatt hozott gondolkodásba: Saya gyenge, és Haji a vérével kinálja, de elutasitja. Most azért utasitja el, mert inkább megtagadja azt, ami, vagy azért, mert Haji vére, és ilyet nem szivesen tesz... Lehet, hogy itt nincs is kérdés, csak nekem mániám most a Saya-Haji páros, főleg miután Haji olyan szépeket mondott a múltkor (még egy ok, hogy szeressem ezt az animét).
  • És igy a vége felé akkor már azt is megemliteném, hogy eddig beazonositatlan vérszivófajunk nem más, mint a SIFUK közössége, azaz a halálraitélteké, de nekem sima vámpiroknak tűnnek, ha hasonlitanom kellene őket valamihez.
Haji
      Sajnos megint itt a rész vége! Biztos vagyok benne, hogy ha velem együtt nézitek az animét, akkor ti is legalább annyira élvezitek, mint én, ha nem jobban. Ne tévesszen meg, hogy horror a feljegyzése, ha nem vagy a stilus rajongója, akkor is élvezni fogod, ahogy én is. Hamarosan visszatérek, addig nézzetek sok-sok animét :)

Akane-chan, XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése