2013. szeptember 18., szerda

Hachiko-sama projekt #1: D Gray Man 7. rész: 24-25. epizód

  Sziasztok!

Tudom, hogy az előző rész rövidebb lett és inkább mesélős hangulata volt mintsem kritika ez azért volt , mert az ilyen típusú animéket nekem nehéz kritizálni...
        De néztem tovább az animét ahol még mindig nem hagytuk békén Krokyt... pontosabban Allenék elkísérik a főhadiszállásra...ami nem megy gond nélkül
       Kaptunk egy új szereplőt akiről nem igazán mondtam semmit eddig... nah ezt most bepótoljuk , mostmár úgyérzem , hogy láttam eleget belőle ahhoz , hogy elemezni illetve jellemvonásaiban kritizálni tudjam őt... Aristark Krory egy nagyon naiv , de kedves ember, aki nem nézi nem tudom mi okból az egy nagyon nagyon naiv embert képzeljen el , aki eddigi jó sok életévét egy kastélyban töltötte...megmondom őszintén , hogy egy kicsit féltem attól , hogy amikor kikerül a várból hogyan fog reagálni a külvilágra., háááááááááth , hogy nagyon őszinte legyek ..... egészen közeljártak a valósághoz bár ez nekem egy nagyon nagyon kicsit túlzás... de tényleg csak egy hangyányit... hm... elkezdtem gondolkodni ,hogy vajon mi volt az igazi trauma a kicsi Krory számára az ,hogy a nagyapja meghalt-e - még mindig nem tudom elhinni , hogy kinyújtott nyelvel festették le- vagy az , hogy hirtelen kihullott az összes foga és vámpírrá lett, akitől aztán mindenki félt... aztán rájöttem , hogy mind a kettő , hiszen ahogy ő is mondta ő a nagyapja egyik tulajdona volt ,egy különlegesség a gyűjteményében... és utána találkozik Eliádéval aki csak tetőzi a bajt hiszen amúgy is - mondjuk ki - szerencsétlen kicsi fiúnknak össze-vissza töri a kicsi lelkecskéjét ... mondjuk ha engem valaki megbánt akkor utána másba sem bízom meg  nem, hogy minden velem szembejövő idegenben, tehát én a készítők helyében figyeltem volna arra , hogy ne naiv hanem inkább félénk legyen, az oké ,hogy Laviban meg Allenben megbízik , de én nem beszéltettem volna minden idegennel, de biztos , hogy össze futtattam volna Mirandával ☻ .

De ez én lettem volna , de nem én vagyok a készítője ennek a nagyszerű műnek.

           Nah jó most tényleg úgy érzem , hogy bepótoltuk az előző rész hiánnyosságait...

Fent említettem , hogy nem megy gond nélkül... van egy kérdésem , szerintetek 24 rész alatt hányszor lehet elsütni UGYANAZT a poént... .... gondold ki a választ és csak az után olvasd tovább....................
         Gondolom sokan azt válaszolnátok , hogy ne sokszor... nah ez az anime megmutatja , hogy ingenis akár egy rész alatt elsütheti ugyanazt a poént és mindig nevetsz rajta .... :o ... a legtöbb viccet elsütöd kétszer-háromszor és már te is unod meg akinek meséled is unja , de lehet , hogy csak én vagyok igy , de én nem tudom megunni Komui faultjait...
     Valaki emlékszik , hogy mikor volt benne az animében Komuin 3? Én nem , de semmi baj a 2-ről is kiderült , hogy van olyan , hogy csak 1,9 :)) ... semmi gond ezekben a részekben kapunk egy 4-et és egy 4 minit , csak , hogy senki ne unatkozzon
        Vacsoráztatok már, vagy majd amikor olvassátok a napszaknak megfelelően étkeztetek már?? Ha még nem akkor engedjétek meg nekem , hogy had ajánljak Valamit, a séf specialitása :Mediterrán Lavi
És a 24. rész legjóképübb karakterének megszavazom Tykit:

Azt hiszem , hogy kitárgyaltuk elég rendesen a 24. részt és rátérhetünk a 25. re, mert tovább haladunk...
   Találkozunk Kandával aki elmegy Dániába...ez csak azért fontos , mert végre megkaptuk a bejelentést az Ezeréves Gróftól , hogy vége a prológusnak és kezdődik a színjáték...
 Allen pedig Hollandiába utazik s majd onnan Belgiumba... s , hogy miért is??
    Találkozunk a számomra egyik legkedvesebb ördögűzővel : Yeegar tábornokkal...engem nagyon megérintett az amit Allennek mesélt a múltjáról , de nem ez fogott meg igazán hanem az , hogy 40 év után is szeretetből tudja csinálni azt amit csinál , és nem tudom , biztos ti is éreztetek már úgy emberek iránt , hogy már csak annak a személynek a jelenléte megnyugtat és pozitív hatással van rád, én vagyok vele ... viszont szerintem  ő nem sokáig fog közöttünk lenni és ha valakit akkor őt biztosan meg fogom siratni, igen egy rész alatt a szívemhez nőtt egy öregember ☺

És baljós sejtelmeimet a tábornokkal kapcsolatban az ending utáni képsorok és a következő dalocska - nem tudom ti , hogy vagytok vele , de nekem tetszik-


Nah jó ennyi is lenne a 7. rész.... remélem tetszett , de véleményeteket szívesen olvasom odalent

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése