2013. szeptember 5., csütörtök

Blood+ projekt - by Akane-chan

Sziasztok!

     Mint látjátok nem hagyok időt rá, hogy hiányozni kezdjek (bár lehet nem ártana). Hachiko-sama kezdeményezésén (amiről még csak tervek vannak, de nem olvashatjátok) felbátorodva elhatároztam, hogy én is saját projektbe kezdek.

     Mivel ti nem javasoltatok egy animét sem, magam választottam egy olyat, amit még eddig nem néztem meg, de most csak miattatok megteszem. Tehát a választásom a Blood+-ra esett, a Production I.G 50 részes akció-horror animéjre. Minimum korhatár 17 év, szóval az ennél fiatalabb olvasóink... ne mondják senkinek, hogy nézik :))


MIÉRT NEM NÉZTEM MEG EDDIG?
  • Mert HORROR.... Ennyi...


     Maradjatok velünk, kövessetek, hamarosan érkeznek majd az első részkritikák, előre, hogy ismerjük meg a Blood+-t.

Akane-chan, XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése