2013. szeptember 7., szombat

Hachiko-sama projekt #1: D Gray Man 2 rész: 1-8 epizódig

          Sziasztok!
Ahogy azt már tegnap megígértem  sietni fogok a részek elemzésével .... nah háth most itt vagyok , hogy tárgyaljuk meg mi is történt az első nyolc részben .
      Nah jó beszéljünk előszőr kicsit a karakterekről...
  • Allen Walker : ő az a csupasziv és jó indulatú, tiszta ártatlanság kölyök , aki bármit megtenne azért , hogy a lelkek megnyugvást találjanak..."Én egy hús-vér ember vagyok!! Jó, lehet hogy egy kicsit meg vagyok átkozva, de attól még teljesen ember vagyok!!! "... igen ez a mondat nálam egy félórás nevetést okozott :)... Allen megmutatta , hogy vicces is tud lenni ha akar :)  
  • Lenalee Lee : yeah végre egy csaj akit nem kell félteni, végre egy olyan női karakter aki a talpára esett... és esik is... kis szendének néz ki... de a látszat néha csal... 
  • Kanda Yuu:  itt az elején nem igazán tudunk róla sokat, szerintem ez változni fog ...

  • Komui Lee: Lenalee bátyja ,a kutatóosztály vezetője,  ő az aki a furcsaság mintaképe , mindenképpen az elején szigorúnak és komolynak látszik... az első néhány percben , bár én nem tudok olyan embert komolyan venni aki rozsaszin malacos bögréből issza a kávét... és tényleg nem is kell komolyan venni... az egyik legjobb viccforrása lehet az animének.
  • Az 1000 éves gróf : ő a fő gonosz akinek a 8.részben láthatjuk a hatalmát - remélem , hogy ez csak egy kis töredéke , mert simán elverték Allenék - és szerintem nem ijesztő egyáltalán , nem lehet félni egy füléig mosolygós embertől



Szerintem az első nyolc epizódot ilyen bevezetésnek szánták , hogy minél jobban meg tudjuk ismerni a szereplőket és ezt az elképzelt 19. század végét...és ennek tökéletes is... az anime lépcsőfokonként lép előre... az első részben találkozunk Allennel és a démonokkal valamint hallunk az 1000 éves grófról és az Ördögűzők főhadiszállásáról... a második részben már a főhadiszálláson vagyunk és valamicskét megtudunk a rendről és az ördögűző fegyverekről , a rendről és új megvilágításban halhatjuk az özönvíz történetét... a 3. részben pedig már küldetésre megyünk és ez után megismerjük a 2. szintű démonokat...és így tovább a készítők figyeltek rá , hogy ne egyszerre kapjunk meg minden információt , hanem lassan , hogy mindenki felfogja...
    A magyar szinkron hibátlan szerintem idáig... nem tudok belekötni Csongi az egyik kedven szinkronszínészem... és a többiek is nagyon eltaláltak ... esetleg Lenalee magyarhangjába tudnák belekötni nekem az öve egy kicsit túl nyafogós...

       A történet amúgy nagyon pörög , amit az előző kritikámban is megemlítettem... 
De vannak furcsaságok... példáúl , hogy szinte mindenhol megjelenik a négyzet szimbólum ajtókon , falon , padlón , kártyahátán... de lehet , hogy ez csak azért van mert viszonylag ez az egyik legegyszerűbb alakzat , főleg ha térben akarjuk elrendezni..., vagy bárki bárkinek beszélhet az ördögűzők főhadiszállásáról, de ettől függetlenül egy hatalmas hegy tetejére építették....
de jó találtam egy gonosznak
 kinéző képet az 1000 éves grófról
      Amikor a legelején hallottam ezt a cuki mondatot :"Ördögűzők  kiválasztottak akiket Isten hatalommal ruházott fel, s akik azért léteznek , hogy elpusztítsák a sötétségből előtűnő gonoszt"  azt hittem valami nagyon komoly hangvételű anime lesz , de ahogy nézem azért nem annyira komoly ... igen Allen és Komui viselkedése és egy-egy elszórt mondata viccessé teszik a részeket... 
          

   Nah jó és akkor zárjuk le a kritikát... eddig nagyon jó, én nagyon élvezem... ha ti is akkor hagyjatok kommentet oda lent ... köszi , hogy elolvastad... és ne haragudj ha egy kicsit szétszórtra sikeredet... de én még nem csináltam ilyesmit így, csak egész animéket kritizáltam ... köszi a megértést is...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése