2013. szeptember 10., kedd

Blood+ projekt #5 rész - by Akane-chan

Sziasztok!

     Elkényesztetlek bennetek, hiszen már megint itt vagyok, hogy nézzük át a 13-15. részek között történt fontosabb dolgokat, vigyázva, hogy ne kotyogjam ki a cselekményt azért... Na jó, de azért próbálkozom...
  • Amikor ezt az animét nézed egyszerűen nem tudsz feloldódni, állandóan van egy kis feszültség, ami tényleg nagyon izgalmassá teszi... Néhol mintha te is átélnéd a történéseket...
  • Ismét láthatunk egy olyan részletet, ami alatt szimbólikusan azt is érezhetjük, hogy napjainkban is vannak olyan országok, amelyeknek a lakó kisérleti patkányok más országoknak, mint most az a sok gyerek, akikből szörnyet csináltak.
  • Ugyancsak szép üzenet az animében, hogy nem kell mindennel magadban megbirkóznod, hiszen lelhetsz támaszt a családodban, hiszen ázsiában ma is fontos a család, nem úgy, mint itt nálunk, ahol sokszor elhanyagoljuk...

Karl vs Saya
  • Aztán kapunk egy új openinget...  és hát... részemről az előzőt jobban szerettem
  • Láthatjuk hogyan dolgozza, vagy próbálja feldolgozni Saya a terhet, ami a vállára került, hogy ölnie kell, hogy már korábban is ölt...
  • Láthatjuk, szintén Sayával kapcsolatban, hogy milyen hatással lehetnek az szeretteink és a barátaink ránk. Ezt én is tapasztaltam a közelmúltban, a problémák között csak akkor lehet nem összetörni, ha van valaki/valakik, hogy erősitsétek egymást..
  • És akkor ott az új ending is... ami, bár kifejezetten javuló tendenciát mutat az előzőhöz képest, amelyiket kifejezetten nem tudtam végighallgatni... még mindig nem az igazi. Ez amúgy azért érdekes, mert a belső háttérdallamok viszont szerintem tökéletesek, soha nem éreztem, hogy fura vagy hasonló, mindig amilyennek lennie kellett, erre ilyen opening és endingek vannak..
Riku és Hagi a távolban...
  •  A 15. résznél egyszerűen nem tudtam semmit úgy kiemelni, hogy ne áruljak el semmi fontosat a történetből, próbállom visszafolytani a belőlem áradó spoiler-hajlamot. De azt megjegyzem, hogy Mao egyre fontosabb lesz - sajnos.
Hagi
      Ennyi lenne akkor mostanra (bár ma ez már a második). Egyszerűen semmi negativat nem tudok ezzel az animével mondani, az openingen és az endingen kivül, és még az is csak az én izlésemet tükrözi, nem hiba. Mindenki, aki még nem nézte meg, az most kezdje el... Tényleg megéri, nem tudom mikor élveztem ennyire animét utoljára....

Akane-chan, XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése