2013. szeptember 10., kedd

Hachiko-sama projekt #1: D Gray Man 3 rész: 9-13 epizód

     Sziasztok !
Visszatértem a projekt folytatásával... tehát most a 9-12 részekkel fogunk foglalkozni...
        Egy telesen új helyszínt fogunk kapni ... ami nekem nagyon ismerős , nem tudom honnan itt egy kép , ha valakinek ismerős akkor ,és tudja is , hogy honnan az megírhatja odalent .
  Nem tudom , hogy mit kéne írjak ,mert különösebb hibákat nem találtam az animében ....                                    
     Amit meg említenék az az , hogy Miranda nem változott... a gyerek Miranda arca teljes mértékben olyan mint a napjaikban élő Mirandáé .                                                                    
Felnőtt Miranda
Gyerek Miranda
De én ezt is annak tudtam be , hogy a készítők azt szerették volna , hogy ráismerjünk. Bár ki tudja... 

     A másik amit megemlitenék , hogy jó, jó , hogy elképzelt 19. század vége , de ennyire ??KOMOLYAN??? 
A cikk cime amúgy az , hogy: Az ördög a héber Biblia, aVersucher


    Tehát a történetünk itt ebben a teljesen meghatározott időben játszódik... ahol ismét lépünk egy lépcsőfokot és ismét találkozunk a NOÉkkal...pontosabban egyel, de azt hiszem hőseinknek most ez is elég volt... egy kicsit belelátunk Lenalee múltjába....
        Ami a vicceket illeti most sem kapunk semmivel sem többet mint amennyit eltűr az anime komolysága ...mondjuk random dolgok fognak történni , ami azért mosolyt csal az arcunkra ... bár ezek azok a részek amik egyáltalán nem a humorról  fognak szólnak...hanem inkább az emberi lélekről ... nagyon szép részek ezek... szerintem nézzétek meg mindenképpen ha még nem láttátok , ha pedig láttátok akkor tudjátok , hogy miről beszélek és néztétek meg mégegyszer :D ...  
         Mivel nem akarok spoilerkedni  ezért nem fogok többet mondani... nekem nagyon tetszik és nem sok kivetni valót találok benne... 
Tudom nem lett valami hosszú és értékelhető... de most csak ennyi telt ki tőlem... 
          A következő részig  hagyjatok odalent kommenteket...  sziasztok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése