2013. szeptember 7., szombat

Blood+ projekt #2 rész - by Akane-chan

Sziasztok!

     Kezdünk nagyon belejönni ebbe a projektezős dologba, mégpedig annyira, hogy nem is nagyon tudunk már leállni. Én is elkészültem újabb 3 rész kritikájával, szóval vegyük szemügyre a 4-6. részeket!
  • Emlékeztek randomcsajszi-Mao-ra? Kezdem azt hinni, hogy Kai barátnője, bár még konkrétan nem mondta senki... Mégis hogy beszélhet valaki igy a barátjával? Főleg egy lány... könyörgöm... szerintem szánalmas... 
  • Érdekes megfigyelni George-ot, mint nevelőapát. Érdekes, hogy mire képesek érte a nevelt gyerekei - hiszen egyik sem saját gyereke -, Kai fegyvertragad, hogy bosszút álljon a sérülései miatt és Sayaból is érdekes hatást váltanak ki a történtek.. Ezen el lehet gondolkodni...
  • Számomra nagyon fontos információval gazdagodtunk: a titokzatos segitő nevével, ami Hagi ^.^
  • Riku hangokat hallott! Mik azok a hangok? És utána többet miért nem jött szóba a dolog? Valószinű ezzel majd a későbbiekben találkozunk újra...

  • Ahogy a karaktereket figyeltem rájöttem, hogy az eddigi események mind afelé hajtottak, hogy most leginkább Hagi karakterére vagyok kiváncsi. Igen, valamiért eddig ő érdekel a legjobban, titokzatos, keveset tudunk róla, szóval kiváncsiságomnak kész aranybánya...
  • Feltűnik egy fura újságiró, aki mindenfele kérdezősködik. Eddig kicsit sem csipem, és valahogy úgy érzem vele kapcsolatban, hogy a továbbiakban is csak bajt fog okozni...
  • Amire még figyelmes lettem az Kai viselkedése. Akaratos és elszánt, amikor a célja megvalósitására koncentrál, de iszonyú meggondolatlan is eközben, mintha szeretne máris felnőni, bebizonyitani, hogy nem gyerek, hogy hasznos tud lenni, igy nagyon érdekes filozófiát látok a karakter mögött. Persze ez a fajta viselkedés sosem kifizetődő, David-san el is intézi elég jó. Bevallom, sajnáltam szegényt...
  • Ha már David-san-nál tartunk és ha már karakter-filozófiákról beszéltünk, akkor beszéljünk kicsit róla is. Eddigi tapasztalataim róla, hogy ő az ügynök, aki követi a parancsokat, tartja magát a tervhez, szabályszerűen teszi a dolgát, törekszik az érzelemmentességre, mint akinek célja elnyomni a saját egyéniségét (persze, ez egy ügynöknél nem meglepő), viszont akaratereje és igazságérzete sokszor nem áll az ő oldalán, hiszen néhány cselekedetét inkább az érzelmei hajtják, mint az esze...
  • Van Akárkicsoda: még a nevét sem jegyeztem még meg, és nem is kedvelem, és ahogy észrevettem ezzel nem vagyok egyedül, a szereplők sem kedvelik, ráadásul idegesitő, amit azokkal a cukorkákkal művel... 

  • Meglepődtem, amikor George-ot újra láttuk teljesen felépülve, miután a 3. rész végén láttuk ahogy olyan mennyiségű vér hagyja el a szervezetét, ami mellett az élet fennmaradása lehetetlen (akármilyen hamar érkezik meg az a mentő). Persze csak azért tért vissza, hogy ismét szétvágják, hogy ismét kifolyhasson az összes vére... Na mit jelent ez? Igen, belőle is chiropterán lett... hát persze... mi más történhetett volna...
  • Az apa halála! Kai könnyei... Az apja azzal hagyja el, hogy ő lett a férfi a családban... Annak függvényében, amit feljebb irtam, úgy érzem, hogy az ő karaktere bizonyos változásokon fog átesni hamarosan... de nem hiszem, hogy átálna a 'sötét oldalra' vagy hasonló.
  • Természetesen idejében kijutnak a végén a felrobbanni készülő épületből! Egy pillanatra reménykedtem, hogy itt is lesz egy csavar, és nem mind jutnak ki vagy valami hasonló történik, de nem... végülis csak főszereplők (szerintem) voltak odabent, azok pedig nem halnak meg a 6. részben. Mindenesetre végig éreztem a feszültséget, ami nálam piros pontocska!
      Hát ennyi észrevételem lenne erről a 3. részről anélkül, hogy mindent elkottyintsak, amit nem lenne szabad, hiszen már igy is sok olyan dologról beszéltem, ami már a komoly-spoiler-határát súrolják, de remélem megértitek nekem. Köszönöm, hogy követtek, és ne feledjétek, hogy akármikor közbeszólhattok, akármikor véleményezhettek is (persze igyekezzetek tiszteletben tartani a blogot, a szerkesztőit és a többi olvasót is, hozzászólásotok ne legyen sértő, vagy kétesen megfogalmazott). Ne feledjetek sok animét nézni, mig legközelebb jelentkezek!

Akane-chan, XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése