2013. szeptember 12., csütörtök

Hachiko-sama projekt #1: D Gray Man 4 rész: 13-15 epizód

 Sziasztok!!
     Itt van a negyedik rész :a 13-15. epizód kritika...
Háth... igen... 13. rész: Drága, kedves , Lavink velünk tart , hogy szórakoztasson minket , ami igazán összejön neki , mert én nagyon sokat nevettem miatta... persze mindeközben Allen világigásságokat tanul tőle...ami viszont nálam kiverte a biztosítékot az a momentum volt amikor bejött "panda tata"és közölte velünk,hogy neki már nincs neve !!! Komolyan ,miért mi lett vele???Eltűnt??Ha az ember nem is használja a nevét akkor is van neve...ha nem más akkor ő emlékszik rá...mert az ember általában a saját nevét nem szokta elfelejteni bármennyire is feledékeny...az amnéziások első kérdése is az ,hogy "TE MEG KI VAGY??" ...a második meg :"hol vagyok?"
         Amúgy volt még egy érdekes dolog amikor legelőszőr találkozunk a Noékkal akkor senki nem tud róluk semmit, most viszont kedvenc Krónikásunk egy nagy halom feljegyzést dug Komui orra alá. Ha ennyi feljegyzés van róluk akkor , hogy hogy nem tudott senki semmit róluk??
         Ismét találkozunk egy szomorú történettel , egy szomorú családdal...akiket furcsa módon még nem környékezett meg az 1000 éves Gróf... és kapunk egy fagyizó második számú főgonoszt... lenyűgöző... nem tudom , hogy ki , hogy van vele de nekem ez volt az első ami eszembe jutott :dtága egyetlen Tobink

   Nagyon sokáig nem tudtam , hogy a rossz fordítást hibáztassam-e vagy sem... de biztos feltűnt nektek is, hogy egy olyan anyagot keres mindenki , hogy "ártatlanság" , lehet , hogy nekem van nagyon rossz fantáziám , de akkor is ... ártatlanság?? Semmi jobb nem jutott a készítők eszébe csak ,hogy ártatlanság?    Mondjuk ezzel nagyon vicces részeket lehet kreálni pl: "Csak meg akartam fogni az ártatlanságod"... nah ha most hangosan nézed az animét és valaki ezt hallotta akkor valószinűleg felteszi azt a kérdést , hogy "Mit is nézel te ??" ...de most komolyan .... "ártatlanság"...
        Nah jó visszatérve az adott részekre volt még egy olyan érzésem az Elda -azt hiszem igy hivták a kislányt - apjával kapcsolatban a 15.-rész végén mint amikor néztem a Gyűrűk Urát és láttam Gollamot... ez a "ADD VISSZA  A DRÁGASZÁGOT" csak itt éppen "ADD IDE AZ ÁRTATLANSÁGOT" ..:))
       Az egész animével kapcsolatban van egy olyan érzésem mintha a Bleachet nézném- lehet , hogy csak a Csongi hangja miatt , de akkor is- , abba voltak még ilyen nagyon mély érzésekkel teli részek...
     Idő közben pedig kaptunk egy új Endinget....azaz ez a 2. endingünk:

 Nagyon szép szerintem az egész szám , neten fent van leforditva angolra...maga az ending pedig igy néz ki:

 Ami engem illett bennem maradtak hiányosságok az endingel kapcsolatban , nekem egy kicsit túlságosan lelassult...de mivel nagyon tetszik a szám maga elviselem :P
        és végezetül a kedvenc Lavinktól : Tiszta cuki háromszemű Allen :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése