2013. szeptember 6., péntek

Bood+ projekt #1 rész - by Akane-chan


Sziasztok!

    Ahogy igértem, elkezdtem a Blood+ projektet. Remélem örültök! Most nézzük meg az első három részt, azaz 1-től 3-ig!
  • Tetszett az opening, már le is töltöttem magamnak saját használatra!!!
  • A főszereplő, Saya hangja már akkor kiboritott, amikor először meghallottam, valahogy nem érzem úgy, hogy illene a karakteréhez...
  • Magyar szinkron hiba vagy szöveg hiba? 'Azt hiszem nem is tudom mit gondoljak...' - Most komolyan? Szegény Saya...
  • Egyszer állitottam meg az animét miközben az első részt néztem, akkor is csak azért, hogy gyorsan hivjam be Miát, a lakótársamat, aki a K-Pop World blogunkat vezeti, hogy nézze meg az egyik épület feliratát, ami a ZELO volt. Miának máris elkezdett tetszeni az anime, hisz egyik kedvence a B.A.P fiatal rappere, akinek szintén Zelo a művészneve :)
  • Őszinte leszek, az ending olyan szörnyű, hogy a továbbiakban inkább csak szépen kihagyom. Hát igen, fogjuk rá, hogy ellensúlyozza a csodás opening zenét

  • Olyan kellemetlenséget, hogy elhúzzam az orromat valami miatt először a második résznél éreztem, amikor hirtelen megjelent egy randomcsaj, akit, mint később kiderült Mao-nak hivnak, és egyszerűen lenyomiládázta Kait, Saya bátyját, akiért az egész suli teljes diáklány serege odavan...
  • A második ilyen eset akkor történt, amikor randomcsaj Mao ismét megszólalt és seggnek nevezte Kait... Ennek a lánynak tényleg nem túl kifinomult az izlése, bár a karaktere sem kifejezetten. Remélem nem látjuk sokszor...

  • Ami mindenképpen piros •-ot érdemel, az az, hogy a soundtrack az egyszerűen brilliáns (felejtsd el az endinget), kitűnően van kidolgozva és összeállitva is, amikor misztikus zenét kell hallanunk, akkor azt hallunk, ha mást, akkor mást, de mindig illik a hangulathoz és az érzelemhez, amit ki kell fejeznie. Azért ne feledjük, hogy Hans Zimmer dolgozott a hangon!
  • Pörög! Már meg is vannak az anime első áldozatai, folyt vér, történtek érdekes dolgok, pedig ez még csak az első 3 rész volt. Remélem, hogy ilyen lesz a folytatásban is, mert akkor egészen biztos, hogy 5-ös értékelést adok majd a kritikasorozat végén!
    Az első három részről egyelőre ennyit, remélem felhivtam a figyelmeteket, próbálok nem sokat elmondani a történetről, de előbb-utóbb úgyis el fogok pár dolgot kotyogni, annyira már ismerem magam. Képeken (sorban): Riku, Saya, az édesapjuk... Saya-ék édesapja, George... Kaori (ha jól emlékszem) és Saya. Hamarosan jövök a következő résszel, addig is nézzetek sok animét!

Akane-chan, XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése