2013. szeptember 22., vasárnap

Blood+ projekt #9 rész - by Akane-chan

Sziasztok!

     Mia hazajött, ezért most ismét tudom keményebb tempóban folytatni a projektet. Nem is mondok mást, itt is van a 9. rész, amiben a 25.-27. részekbe nézünk egy picit bele.
  • Én azon gondolkodtam el nagyon, hogy, ha annak idején Haji olyan hamar jobban lett, amikor chevalier lett belőle, akkor hogyhogy Rikunak ilyen sokáig nem változik az állapota egy kicsit sem?
  • Érdekes megnézni Saya pszichológiáját, hiszen mindenki Riku változását figyeli, mig ő arra gondol, vajon helyesen cselekedett-e vele kapcsolatban. Ha jobban megnézzük jogos, hogy bizonytalan, hiszen emlékezzünk csak George-ra, aki inkább a halált választotta, minthogy chiropterán legyen belőle...
  • Riku persze felépült, ez nem is volt kérdés, a meglepő Saya volt. A lány elhatározta, hogy többé soha nem hátrál meg, mindent elkövet, hogy Divát megölje
  • Továbbá: kapunk egy új openinget, ami egész jó, jobb, mint az előző, de nem olyan jó, még mindig, mint a legelső
  • Új openinghez, új ending is jár... és igen, most eltalálták, nekem eddig ez tetszett a legjobban, nem is skippeltem egyszer sem mióta ez van, mindig végighallgattam, nagyon kellemes
  • A történetre visszatérve közelebb kerülünk a sifukhoz, akik ismét támadnak, ám mostmár nincs olyan könnyű dolguk, hiszen Saya nem hagyja magát, ahogy igérte
  • Véletlenek összejátszása végett Kai úgy dönt követ egy sifut, Irene-t, akivel egész jól összebarátkoznak, ha lehet ezt igy mondani
  • Mivel Kai és Irene egész jól kijöttek (még mindig furán fogalmazok, úgy érzem), Irene sok információt megosztott velünk és elsősorban Kaijal a sifukról és arról, hogy miért is van szükségük Saya vérére. Az eredmény az, hogy a jószivű, segitőkész Kai kész segiteni a lánynak, hogy Saya véréhez jusson
  • Végül Irene nem kap vért (nézzétek meg és megtudjátok miért)... de legalább annyival előrébb vannak a szereplők is és mi is, hogy tudjuk, hogy a sifuk nem számitanak ellenségnek, ez már haladás...
     Hát, minél előrébb vagyunk a történetben, aminek már a felénél is túl vagyunk, jelzem, annál jobban szeretem. Szerintem ez eddig messze a legjobb anime, amit idén néztem, pedig... Alig várom, hogy jelentkezhessek a következő résszel, remélem ezzel ti is igy vagytok. Addig is nézzetek jó sok animét, főleg Blood+-t.

Akane-chan, XoXo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése