2013. január 20., vasárnap

Sumi-e workshop

     Sziasztok, a napokban ahogy nézelődtem a neten egy tanfolyamra bukkantam , amit úgy gondoltam , hogy megosztok veletek .
               "2013. február 23-24-én „Bambusz festés alapjai” workshop indul.
A két napos tanfolyam 6-6 órás gyakorlás folyamán bevezetést nyújt a bambuszfestés rejtelmeibe.
A tanfolyamon tanultak elsajátításához semmiféle művészeti előképzettség nem szükséges, csak kitartás!
A tanfolyam ára: 18.000 Ft
Ez az ár tartalmaz minden szükséges eszközt (tust, papírt, ecsetet, mintákat, stb.) valamint a tanfolyam anyagát magába foglaló mintafüzetet.

Jelentkezési határidő: 2013. február 15.
(jelentkezni itt lehet)

Tervezett program: 1. nap:
- megismerkedés az eszközökkel, a bambuszfestés stílusaival, történetével az elméletben
- alapok elsajátítása, gyakorlás segítségével
- minták alapján a részletek megismerése és azok megfestése
2. nap:
- különféle bambusz festési stílusok megismerése és kipróbálásuk a gyakorlatban
- egy kész mű alkotása

A tanfolyam végén minden résztvevő egy mintafüzettel és saját alkotásaival térhet haza.
A helyszín Budapest, a pontos cím a jelentkezők számától függően alakul. "
A cikk ebből a forrásból származik : japankalligrafia.hu .
Nekem tetszik , szerintem aki Budapest környékén lakik és van rá ideje az jelentkezzen.

1 megjegyzés: