2013. január 6., vasárnap

2013 AnimeTél

Sziasztok,

     Tudom, hogy az utóbbi időkben rengeteg ajánlót irtam, de ennek még közel sincsen vége, hiszen ilyenkor télen, amikor nem mehetek ki, hogy kedvenc sportjaimat üzzem, vagy ha űzhetném is őket, sajnos nincs kivel... Sajnos... Ilyenkor nekem is nagyobb kedvem van keresgélni... Hogy mit? Megnézésre ajánlott animéket...

     Tudjátok rólam, hogy Naruto-fan vagyok, de mióta Neji meghalt, ... hát most kell egy kis idő, hogy feldolgozzam a sokkot, amit hogyan is tudnák másképpen, minthogy egyébb animéket nézek, ahol nem hal meg egy sem a kedvenc szereplőim közül. Hogy ezt honnan tudom? Hát előre sehonnan, de majd akkor megint pihentetem az adott animét addig, amig feldolgozom a rossz hirt és kellően meggyászolom elvesztett kedvenc szereplőmet...

    Szóval, visszatérve az eredeti okára annak, hogy irok... az http://www.mrsblunder.com kihozott egy toplistát, a szerkesztőnő véleményét tükrőzőt, amiben leirja, hogy melyik 5 animére figyel ő oda mindenképpen ezen a télen, és az olvasóinak is ugyanezt ajánlja, igy nekem is...

Az ő listája:
  1. Sasami-san@Ganbaranai
  2. Amnesia
  3. Maoyuu Maou Yuusha
  4. Hakkenden: Touhou Hakken Ibun
  5. Cuticle Detective Inaba
     Ezek közül van amiről már irtunk, van amiről nem. Akár az eredeti cikket is megnézhetitek: ITT, hogy az animék leirását vagy trailerét megnézzétek. Ha majd megnéztem őket, akkor lehet, hogy átrangsorolom, hiszen tudjátok, az én izlésem senki máséval nem egyezik meg teljesen, legalábbis eddig még nem találkoztam azzal a személlyel...



Akane-chan,XOXO

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése