2013. január 10., csütörtök

Flawfinder kedvencei

Sziasztok,

     Nem rossz, ha az ember néha mások blogjainak is utána néz, hogyha már maga is blogger. Rólam tudjátok, hogy ezt teszem, nemcsak anime, de divat és művészeti blogokat is követek. Persze titeket csak az első érdekel, azért vagytok itt.

     Flawfinder készitett egy 30-as listát arról, hogy szerinte melyek minden idők legjobb animéi. A nevére kattintva megnézhetitek, de a könnyebbség kedvéért kiirom nektek. Ime:

30. Detroit Metal City
29. Tantei Opera Milky Holmes
28. Hellsing + Ultimate
27. The Legend of Black Heaven
26. Tokyo Godfathers
25. Tekkonkinkreet
24. Lupin the Third
23. Kiki's Delivery Service
22. Popee The Performer
21. Hyouka
20. Ranma 1/2
19. Fullmetal Alchemist + Brotherhood
18. Darker Then Black
17. Digimon (Adventure and Tamers)
16. Princess Mononoke
15. Black Lagoon
14. Durarara
13. Infinite Ryvius
12. Samurai Champloo
11. Mushishi
10. Gankutsuou: The Count of Monte Cristo
9. Kino's Jerney
8. Redline
7. Baccano
6. My Neighbor Totoro
5. Mind Game
4. Perfect Blue
3. Whisper of the Heart
2. Cowboy Bebop
1. Neon Genesis Evangelion

     Ami engem illet, az én szubjektivitásom gyorsan szétkapkodná ezt a listát, kiragadná azt, ami szerintem jó, és a többit kicserélném. Olyan is volt, ami szerintem nagyon hátul van, és olyan is, ami nem jelent meg, annak ellenére, hogy szerintem Azok nélkül egy ilyen lista el sem képzelhető. Egy szó, mint száz, nem füzök hozzá semmit, a célja annak, hogy kiraktam ezt a listát az, hogy azok számára, akik valami érdekeset, újat szeretnének látni, azok számára ne csak a nagy klasszikusok legyenek a blogon elérhetőek... Na tessék, nem akartam, de itt van, hogy én a Naruto, Bleach és hasonlókat hiányolom, és ebből az is kijön, hogy akkor - engem ismerve - a FMA van szerintem túl hátul a sorban. Ennyit az objektivitásról, de végülis ez egy szubjektiv blog.


Akane-chan, XOXO
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése