2013. január 27., vasárnap

Dragon Ball Z: Istenek harca - A tartalomból

Sziasztok,

    Igértem, hogy visszatérek, és tudjátok mit hoztam? Hm, nem találjátok ki... Na jó, akkor kénytelen leszek elmondani. Éppen a saiyanisland.com-on járkáltam, hogy keressek nektek valami érdekeset, és tudjátok mit találtam náluk? Megmutatom...

 

    Nos, rajongók mit láttok ezen? Bilst harcolni látjátok, ott a másik oldalon 3 nagyon ismerős gyereket, akik valahogy gyerekek lettek. És ami még ennél is fontosabb, lent látható a theme song bejelentése, amivel megelőztem őket, mert én már korábban szóltam, hogy a Flow a kiválasztott. Azt a cikket is elolvashatjátok, mégpedig  Ide kattintva!




 

     Na lássam, mennyire ismertek már! Miért került ide ez a kép is?... Látom ma nem megy olyan gyorsan a gondolkodás, meg már késő is van, szóval elárulom a nagy titkot... Ha a kép jobb felső sarkát nézitek... Na mit láttok? Pontosan, ott a Kuroko no Basuke fantasztikus animéről van szó, amit én legalább annyira várok, mint ti, kedves rajongók. ezt a filmet.. vagy lehet, hogy én egy kicsit jobban...



     Utolsó kép már csak érdekesség, nem tudok ki ért belőle kicsit többet, mint én. Elárulom, hogy nem túl jó a japánom, viszont azt tudom, hogy nektek, drága rajongók, nem kell ahhoz semmi magyarázat, hogy miért is értékes ez a kép.

    Hát, tegnaptól máig csak ennyire tellett, de remélem megbocsájtjátok nekem. Biztosan, amennyiben még visszatértek drága blogunkra.

    További információ a filmről, mert tudom, hogy ennyi nektek nem elég, vagy csak azért, mert még nem is hallottatok róla ezelőtt, és most is csak miattam olvastátok el a cikket... EZEN A LINKEN megtaláljátok a film általános leirását, made by me!

Akane-chan, XOXO
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése