2013. január 13., vasárnap

A filler szezonnak vége! Jön a Naruto Shippuden 296

Sziasztok,

    A háború folytatódik, Naruto, B, Gaara, Tobi és Kabuto visszatérnek, és láthatjátok majd őket a következő részben, a Naruto Shippuden 296. részében, amit Japánban január 17.-én fognak először súgározni. A rész cime: "Naruto bekapcsolódik a harcba!" - legalábbis az én forditásom szerint, és bocsássátok meg, de nem tökéletes a japánom...

    Egy kis izelitő - csak nektek:


     A befejezés eredetileg nem ez, de kicseréltem. Én amúgy továbbra is várom a Naruto Shippuden folytatását, nem értem miért értették egyesek félre... A helyzet az, hogy a manga kiakaszt... És nem azért mert nem jó, hanem azért, mert erősen Neji párti vagyok, és nem tudom lenyelni, hogy Kishimoto kinyirje. Ennyi, nem lehet rajtam pálcát törni...

Akane-chan, XOXO

1 megjegyzés:

  1. En sem akarom elhinni, hogy Neji meghallhat, o a kedvenc szereplom... Puszi nektek Alaskabol, sokszor olvaslak titeket, jo magyar anime blogot olvasni...

    VálaszTörlés