2013. január 2., szerda

A legnagyobb meglepetést, illetve csalódást okozó animék 2012-ből

Sziasztok!

     Annak ellenére, hogy már átléptünk az új évbe, még mindig sokat gondolunk az elmúlt évre. Nincs ezzel másképp a "Listás" sem, az az emberem, aki álltalában teljes toplistákkal állit elém, amikből én végül szavazást készitek nektek (Igen, őt lehet hibáztatni azért, ha nem tetszenek a lehetőségek a szavazásnál.).

     Szóval, ott tartottam, hogy "Listás" hozott nekem két kategóriát is, mindkettőt a tavalyi évvel asszociálva. Az egyik azoknak az animéknek a listája, amiket nem várt túl jónak, aztán, miután megnézte nagy meglepetésben volt része, a másik kategória pedig az ellenkezője: valami jóra számitott, ezzel szemben valami egészen mást kapott.

Legnagyobb meglepetést okozó animék 2012-ben:
  •  Amagani SS+ Plus
  • Binbougami-ga!
  • K
  • K-ON! - A mozi
  • Minori Scramble - OVA
  • Teekyuu
Legnagyobb csalódást okozó animék 2012-ben:
  • Chuunibyou demo Koi ga Shitai!
  • Eureka Seven AO
  • Gon
  • K
  • Kokoro Connect
  • Kyousougiga (2012)
  • Moyashimon Returns
  • Nisemonogatari
  • Sakamichi no Apollon
  • Sword Art Online
     Gondolom feltűnt, hogy a K mind a két listában szerepel, de ezt azzal lehet magyarázni, hogy Listás számára ez az anime a lehető legrosszabbnak igérkezett, és most is utálja, de azért annyira mégsem volt rossz, mint amennyire először gondolta, hogy az lesz.

     Egy másik megjegyzésem még az, hogy Listással én speciel nem értek egyet, szóval, majd én is szavazok a Csalódás csoportban, hiszen számomra egy élmény a Sword Art Online, igaz, hogy az elején én sem arra számitottam, amit kaptam végül, de az én személyiségem képes volt befogadni ezt a fajta változást.

     Szavazni jobb oldalt lehet, nem csak egy, hanem akár több animére is. És ha már szavaztok, akkor ne csak ebben a két kategóriában, hanem a másik két jelenleg is futó kategóriában is tegyétek meg. Köszönjük szépen!

Akane-chan, XOXO
és a végre magát (valamennyire) vállaló Listás

Kyousogiga

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése