2013. január 4., péntek

Anime ajánló - 2013 tele

Sziasztok,

     Remélem szeretitek a telet, mert még húzódik egy darabig. Tudjátok, ez az az évszak, amikor nem lehet annyit kimenni (már ha fázik az ember), nincs annyi klassz programm, mint nyáron... de egy igazi Japán-fan tudja mivel töltse az idejét.

     Én például azzal töltöttem a délutánt (az utóbbi fél órát, amig végiglátogattam a kedvenc site-jaimat), hogy kerestem valami érdekeset, amit érdemes lehet megosztani veletek. Tudjátok, hogy ha most épp ezt a cikket olvashatjátok, az azt jelenti, hogy sikerrel jártam és megvan...

     A capsulecomputers.asia, ami engem már azért megfogott, mert "asia" a vége, leközölte Travis Bruno, azaz az egyik példaképem cikkét, amiben egy 2013-as téli anime ajánló van. Szemezgess te is az új animék között és nézd meg amelyik tetszik.
  • Puchimas! Petit Idolmaster
  • Mangirl!
  • Ai Mai Mi
  • Cuticle Tantei Inaba
  • Maoyuu Maou Yuusha
  • Ore no Kanojo to Osananajimi ga Shuraba Sugiru
  • Senran Kagura
  • Love Live! School Idol Project
  • AMNESIA
  • GJ-bu (Good Job Club)
  • Sasami-san@Ganbaranai
  • Vividred Operation
  • Boku wa Tomodachi ga Sukunai NEXT
  • Mondai-Ji-tachi ga Isekai Kara Kuru son Desu yo?
     Eszem ágában sincs cikket lopni, ne értsétek félre, csak annyira szuper ez a lista, főleg, mert nem kell rajta dolgoznom semmit... De, hogy ne mondhassatok semmit itt van a forrásom, azaz Travis Bruno fantasztikus cikke! Köszönöm, hogy szerettek minket, Japánt és az animéket... na meg Travis Bruno-t.

     Ezt a képet pedig egy másik oldalon találtam, elég jó kis térkép azoknak, akik mostanában animét szeretnének nézni, szerintem én is használni fogom.

Akane-chan, XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése