2013. július 10., szerda

The Eccentric Family, azaz Uchoten-Kazoku

Sziasztok!

     Most, hogy igy visszatértem, először egy frissen megjelent animét szeretnék nektek megmutatni, hogy ne mondjátok, hogy nem kaptok semmit.
     A cimét már olvashatjátok odafent, hiszen ezt a nevet adtam a cikknek is, csak azért, hogy el ne tévesszünk valamit (milyen vicces lettem, mig távol voltam :)) ). Komolyra forditva a szót, az Uchoten-Kazoku Morimi Tomihiko regénye, amit már nagyon régen szeretett volna a közönség anime formájában látni. A P.A Works keze alatt idén elkészülhetett a várva várt feldolgozás, amit július 7.-én be is mutattak Japánban.
 
     Öszinte leszek, én magam sem olvastam a regényt, de gondolom ezzel nem is vagyok egyedül, szóval lássuk a legfontosabb dolgokat. Azt megtudtam nektek, hogy Kyoto-ban fog játszani, ami már eleve kecsegtető, hiszen én egyszerűen oda vagyok ezért a városért, de nem is ez lesz az érdekes, hanem az, hogy ebben a "békés" városban az emberek, tanukik és tenguk egymás mellett élnek.
      Nagyon nem megyek bele a sztoriba, akit érdekel, az majd megnézi az animét, de lesz benne sok érdekes motivum, a harmadik testvér motivuma, a gyönyörű lányé, aki egyébbként különleges képességekkel bir, aztán az egyik testvér történetesen béka... Kell még sorolnom? A lényeg, hogy komédiaként tekintsetek rá, és akkor nézzétek meg, ha azt keresitek.
      Sajnálatos módon nincs információm arról, hogy mikortól nézhetjük meg, mikor lesz leforditva, de ahogy a magyar nézőket ismerem... hamar megtekinthető lesz felirattal :)

 Örülök, hogy megint veletek lehetek,
Akane-chan, XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése