2013. július 14., vasárnap

Fate/Kaleid Liner Prisma Illya

Sziasztok,

    Úgy éreztem tartozom nektek ezzel a cikkel is, szóval nem törődve leragadó szememmel és fáradtságommal, máris elkezdtem irni. Valószinű nem fejezembe ma, de ha majd látjátok örülni fogtok, hogy ennyire szeretlek benneteket!

    Szóval lássuk a medvét, azaz jobban mondva az animét! A Fate/Kaleid Prisma Illya cimű animén olyanok dolgoztak, mint például Sakamoto Takashi vagy Oonuma Shin, maga a cucc Inoue Kenji-hez tartozik, és most a SILVER LINK adja ki.
     Mahou shoujo lévén inkább csajoknak ajánlom... bár ismerek olyan fiút, aki egészen biztosan meg fogja nézni, szóval tulajdonképpen nincsenek nemi korlátok, de azért én szóltam.
     Lesz itt... moe, nevetés meg egy kis szenvedély... Megismétlem ez egy Mahou shoujo!

SZTORI:
     Ez az anime is a Fate család tagja, amivel már korábban is foglalkoztam, mert az igazakat megmondva nekem nagyon bejön a széria. Illya, aki egyébbként nem más, mint Illyasviel Von Einzenbern (ugye, igy már ismerős?), egy átlagos csajszi, aki iskolába jár... ja, és akinek bejön a mostohatestvére. De egyik éjszaka minden megváltozik...
     Amint az az éjszaka elérkezik, és kár a gőzért, nem árulom el mi fog történni..., Illya élete megváltozik... és amúgy mellesleg megjelenik az animében másik ismerősünk is, Tohsaka Rin. A helyszin ismét Fuyuki városa lesz... és van itt egy titokzatos Miyu nevű szereplőnk is...
    Vajon Illya meg tudja menteni Fuyuki várost? ... Hát... nézzétek meg és megtudjátok!!!

     Na igen, annyira belejöttem, hogy bár a cikk maga nem hosszú... tulajdonképpen még ma éjszaka végigirtam, bár, hogy őszinte legyek kishiján összekevertem a képet egy másik anime képével... de azért még időben észrevettem. Szóval csak annyit még egyszer, hogy nézzétek meg, mert érdekesnek igérkezik!

Álmosan és fáradtan is mindent megteszünk értetek,
Akane-chan, XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése