2013. július 11., csütörtök

2013 Anime Nyár

Sziasztok!

     Ugyan a nyár már tart egy ideje, távollétemben nem tudtam nektek beszámolni a legújabb frissitésekről, de most majd pótolom ezt a hiányosságot. Mivel a legtöbbetek a nyár nagy részét otthon tölti, megadom a nyár legjobban várt, legjobban értékelt, és ezek szerint talán legérdekesebb animéinek listáját, hogy ne unatkozzatok (azok, akik egy tengerparton töltik a nyarat... hát... ti felejtsétek el az animéket egy kis időre, és élvezzétek, hogy ott vagytok, ha hazajösztök lesz időtök pótolni, ami kimaradt).

      Ne felejtsétek el, a lista nem teljes, csak azokat irtam le, amikről én hallottam, amiket nekem ajánlottak:
  • Free!
  • Sunday Without God
  • Dog and Scissors
  • Stella Women's Academy
  • High School DxD
  • Blood Lad
  • Fantasista Doll
  • The Eccentric Family
  • Makai Ouji: Devils and Realist
  • KINMOZA!
  • Monogatari
  • Genshiken
  • Day Break Illusion
  • Love Lab
  • Rozen Maiden Zurückspulen
  • Chronicles of the Going Home Club
  • Servant x Service
  • Tamayura
  • Gifu Dodo!!
  • WATAMOTE!The World God Only Knows: Goddesses
    Eddig még nekem sem nagyon volt időm ezeknek különösebben utánnanézni, de most, hogy végre összeirtam a listát róluk, amennyiben tőlem telik igyekszem felzárkózni... Persze nem igérek semmit, jó sok mindenről lemaradtam...

Akane-chan, XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése