2013. július 14., vasárnap

Anime Spotlight Summer 2013 - by animenewsnetwork.com

Sziasztok!

     Én már korábban közöltem veletek egy listát azokról az animékről, amiket én érdekesnek vélek majd megtekintei ezen a nyáron. Viszont a mai, vagyis ebben az órában már inkább azt mondanám tegnapi nap folyamán az animenewsnetwork.com megjelentette saját toplistáját, persze rendszerezés nélkül, igy szerintem megérdemlitek, hogy tudjatok róla, hogy mik azok, amiket ők is kiemeltek, nemcsak én. Ime:
  • Blood Lad
  • The Eccentric Family
  • Fate/kaleid liner Prisma Illya
  • Genshiken Second Season
  • High School DxD New
  • il sole penetra le illusioni - Day Break Illusion
  • Rozen Maiden Zurückspullen
  • Stella Women's Academy, High School Division C3
  • Sunday Without God
  • WATAMOTE 
 

Kellemes animenézést,
Akane-chan, XOXO 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése