2013. július 26., péntek

A Viz Manga kiadta a Kobo E-Book platformot

Sziasztok!

     A Viz Media a múlt héten bejelentette, hogy kiadásra kerül új digitális manga könyvtáruk a Kobo-n, ami egy e-reading szolgáltatás. A cimek hozzáférhetőek Ink eReaders-szel, Kobo Arc Android tableteken, és ingyenek aplikációkon iOS-ra, BB10 okostelefonokra és Android rendszerekre.
     A digitális mangák egyelőre csak az Egyesült Államok és Kanada területén érhető el. Az itt élők több mint 500 kötet manga közül válogathatnak 60 különböző sorozatból, ami között ott van a Naruto, a Bleach, a Blue Exorcist, a One Piece és a Vampire Knight is.
    Tudom, tudom, nekem is fáj, hogy egyelőre csak amerikai területeken elérhető, de reméljük a legjobbakat, reméljük, hogy hamarosan terjeszkedik... vagy legalább azt reméljük, hogy valahogy ki lehet játszani az országhatárokat online. Én magam nagy e-book rajongó vagyok, szinte csak azon olvasok, hiszen szerintem sokkal praktikusabb, mint a tárgyi könyvek, és pont emiatt gondoltam, hogy illik beszámolnom nektek a teknika ezen fejlődéséről, amit a tengeren túl már élvezhetnek a fanok.

Akane-chan, XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése