2013. július 12., péntek

Reimei no Arcana....

Sziasztok,
Hoztam nektek , valami érdekeset : Reimei no Arcana, vagy Down of Arcana...
Nem mindig vannak ezek igy egymás mellet ilyen tekintettel
   Na szóval , hogy tudjunk pár alap információt is :

  • A mangaka akinek gratulálunk ezért a művéért is az: Rei Touma 
  • 2009-ben indul útnak a mű
  • A Shogakukan kiadásában(annak idején még ,réges-régen 64-ben ők adták ki a Doraemont is... :)  )
  • Drama , fantasy, shoujo műfajú
Szerintem ennél többet nem is kell hogy tudjunk , térjünk a történetre, az alap felállás: 
- Egy szigeten vagyunk , ahol két ország van és ezek folyamatosan háborúznak (vannak más helyek is, de ezek nem fontosak).
- Az embereket fura módon különböztetik meg : A királyi család minden tagja fekete hajú (vagy legalábbis az ideális kékvérű ), a közemberek: nekik bármilyen hajuk lehet , csak fekete nem , és vannak a félig állatok(Ajinok) , pár helyen "alárendeltnek" láttam írva,- de ez a megnevezés nem tetszik, ezt nem fogom használni :)) - : ők valamilyen állathoz hasonlítanak, van akinek csak füle van , van aki szinte teljesen olyan mint egy állat...
- Az ajinok erősebbek mint az emberek , valamiért mégis ők szolgálják az embert...
- A béke érdekében az egyik ország koronahercegnője feleségül megy a másik ország második hercegéhez

- A hercegnőnek vörös haja van és nem igazán kedvelték ezért egyik országban sem, és egy van egy ajin barátja...

Igen, Nyufy-kun itt is megjelenik ,,,
... Na jó akkor most kritizáljunk:

  1. Nekem a rajz az elnyerte a tetszésemet
  2. A történet nincs túl komplikálva, szerintem bárki számára érthető
  3. Vannak benne jellemfejlődések... vagy ahhoz hasonló dolgok
  4. Van egy kis olyan tolerancia manga szaga , ami nem tudom ,hogy jó-e...
  5. Pörög a manga, mindenki folyamatosan csinál valamit - nem unatkoznak sem ők , sem mi 
  6. A két srác között (a fent képen) folyamatos versengés van, ami tovább görgeti a mangát
  7. Az uralkodók nagyja nekem egy kicsit túl természetesnek vesz .hogy háborúskodnak, sőt úgy tesznek mintha ez lenne a legjobb időtöltés a világon.... de ezt lehet csak én látom így
  8. Mindenki titkolózik mindenről, senkinek nem szabad semmit utudjon, de az ha az idegen ország hercege, akiktől az érceket exportáljuk megtalálja azokat a fegyvereket, amikről még a herceg sem tud semmi baj , szépen haza engedik. egy fenyítést sem kap...
  9. Hm... Nyufy-kun az élére állt az egyik ajin falunak , de előtte jól megfürdött egy tejszínhabos ,édes tavacskában és cuki pofit vág....
  10. Nekem kicsit a Nakaba(a hercegnő) egy kicsit túl ártatlan
... ahogy észrevehetted többnek tűnhet a negatív mint a pozitív kritika, de ez csak azért van mert nagyon szörszál hasogató akartam lenni... de ha olvasod akkor egy nagyon élvezhető mű ... 3
... Eljutottunk oda , hogy megkérlek titeket , hogy olvasátok el , szegényebbek nem lesztek tőle, itt vannak a linkek : Magyarul (hiányos)
            Angol verzió
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése