2013. július 21., vasárnap

REC: Kimi ga Naita Hi

Sziasztok!
Találtam egy szép mangát... ma reggel olvastam, bár már régebben is el akartam olvasni , csak most volt rá időm ...
  A címe a mangának a bejegyzés címében olvasható...
Egy számomra eddig ismeretlen mangaka írta , Aoi Makino.
Egy romantikus, dráma , shoujo .
1 kötetes ,4 fejezet az egész.
Az angol címe amúgy : REC The day you cride.

       Történet:

Az egész történet úgy kezdődik , hogy az iskola ahova a főszereplők járnak éppen filmet vetítenek. Azért vetítik a filmet, mert a főszereplője a filmnek az iskola egyik diákja , de a film maga valószínűleg egy ilyen sírós, romantikus , tragédia lehet , mert később beszélik a lányok , hogy "Jaj, de romantikus" meg "Végig sírtam magam" , meg stb.
De nem is a filmen van a lényeg , hanem , hogy abba az osztályba ahova ez a színész jár , többek között jár egy lány akiről azt pletykálják ,   hogy levideózott egy macskát amit kilapítottak.
Ezek a pletykák azért keringenek a lányról , mert a csajszi nem igazán kedveli az embereket , meg mert folyton egy kamerával a kezében járkál.
       Mivel shoujoról van szó , gondolhatjátok , hogy ezek ketten valami féleképpen szorosabb kapcsolatba kerülnek egymással.
A manga mivel eléggé rövid, az események pörögnek és titkok kerülnek a felszínre ...és ugyebár ez adja a bonyodalmakat.

           Vélemény .

    Én ahogy fent is említettem nem bántam meg , hogy elolvastam... róllam tudni kell , hogy nagyon régen nem sirtam már mangán, de ennek az utolsó fejezete az engem nagyon megfogott...Tehát tényleg egy nagyszerű és magával ragadó történet, gyönyörű grafikával.A linkje itt van , ha szeretnétek elolvasni , én főleg lányoknak ajánlom, de bárki elolvashatja 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése