2012. november 13., kedd

Új Dragon Ball Z film

Sziasztok!

     Bár nem tartozom (egyelőre legalábbis) az eltökélt Dragon Ball rajongók közé, azért felkaptam a fejem, amikor meghallottam, hogy az anime új, 2013-ra várt mozifilmjének leleplezték a cimét. Gondolom vannak közöttetek olyanok, akik nagyon hasznosnak találják ezt az információt.
     Tehát a film cime: Dragon Ball Z: Battle of Gods, azaz nyers forditással "Istenek harca". Egyelőre annyit lehet tudni, hogy a film a Buu legyőzése utáni 10 éves "time skip" és a 28. World Martial Art Tournament között lesz. A pletyka szerint Goku és barátai tényleg istenek ellen fognak küzdeni, és ha elhisszük, amit a plakát és a jövőbeni boritó láttatni enged, akkor azt is megtippelhetjük, hogy egyiptomi istenek lesznek.

     Mit gondoltok, milyen a cime? Megy az anime image-éhez? Na és várjátok már? A kérdésekre komment formában várom a válaszotokat. Ha meggyőztök lehet én is megnézem :P


Akane-chan
 

14 megjegyzés:

  1. Aki ezt nem nézi meg az egyszerűen b*zi és kész! Nincsen vita.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt a pont :)

      Törlés
    2. Kéretik a trágár megjegyzések hanyagolása. Nem feltétlenül szeretnék olyan szavakat olvasni a blogon a jövőben, amiket ki kell *-ozni, de örülök, hogy legalább ki*-oztad. Köszönöm.

      Törlés
  2. Kiváncsi lennék rá,hogy lesz e valaki aki feltölti online megnézésre...nagyon megbolygatta a fantáziám a trailer..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha lesz minőségi magyarok számára is érthető verzió, akkor megosztjuk.

      Törlés
  3. valaki egy linket ahol feliratosan fent van tud ?? ha igen köszi ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.dbzbattleofgods.net/
      Parancsolj, innen letöltheted angolul. Magyarul még egyelőre nem lehet online, de majd értesitelek, ha szeretnéd!

      Törlés
    2. azt megköszönném :)

      Törlés
    3. Hát lehet most megköszönheted! http://loadtor.com/dragon+ball+z+battle+of+gods+online+magyar+felirattal.html Nem próbáltam ki, de ez a link azt igéri, hogy magyar feliratot kapsz! Ha lesz szinkron, akkor nézz vissza azért is :) Akane-chan

      Törlés
    4. hát nekem nem működik csak 1 programot akar telepíteni

      Törlés
    5. én meg néztem faxa :)

      Törlés
    6. Örülök, hogy tetszett. A link pedig nekem működött, utólag kipróbáltam, talán próbáld meg még egyszer. Akane-chan

      Törlés
  4. buták vagytok.:) ha e évben jött ki a z mozi film akkor hogy jönne a szinkron? db.dbz. nincsnen magyar szinkronal akkor ezt fogják? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kell azonnal leminősiteni a többieket. És igen, vannak olyan hirek, hogy már elkezdték a szinkronmunkálatokat, ahogy én hallottam, de amig nincs kész, addig ne mondjunk semmi biztosat. Akane-chan

      Törlés