2012. november 6., kedd

Egy orosz fiu öngyilkos lett egy anime miatt

   Ezt a kijelentést a britt Daily Mail pénteken tette közzé. A történet a 14 éves Leonid Hmelevről szól. Leonid Hmelev  a Naruto Shippuuden egyik része után öngyilkosságot követett el. Leugrott lakásuk erkéjéről. A rész arról szólt , hogy Uchiha Itachi veszít testvére ellen és meghal. A fiú megnézte a részt , aztán egy internetes közösségi portálon üzenetet hagyott , hogy tervezi a véget. A fiú holttestét két nap után találták meg . Az apja álitása szerint a fiú nem mindig tudott a valóság és a kitaláció között.
         Mindenki döntse el , hogy mennyi az igazság és mennyi a hazugság a történetben .
Az UNICEF és a The New York Times jelentése szerint a tinédzserkori öngyilkosságok számát tekintve Oroszország áll a harmadik helyen (100.000-ből 22), azért ez sem egy elhanyagolható információ . 


Az én véleményem az , hogy én is szerettem Itachit és végigsírtam azt a részt , de azért öngyilkos nem leszek. Szóval a gyerekkel nem volt teljesen épp lelkivilágú. Amúgy csak én hiányolom az anya nyilatkozatát és jelenlétét az ügyben ?! Nem lehet , hogy családi probléma volt az egész?
 Lehet , hogy a rész hangulata is olyan , de egy akármilyen hasonló hangvételű könyv sem ártott volna kevésbé neki . A könyveket mégis ugyanúgy olvashatjuk , de az animét viszont betiltanák - én szeretek könyvet olvasni  még mielőtt valaki arra gondolna , hogy nem -.
Azért részvétünk a családnak és nagyon sajnáljuk ami történt , mert nem szabadott volna megtörténnie. :(

1 megjegyzés:

  1. Hát, aki 14 évesen nem tud különbséget tenni egy kitalált világ és a valóság között, annál ott agyilag nagy gondok vannak. Már egy 4-5 éves kisgyerek is tudja, hogy mi a mese és a valóság között a különbség, ha az el van neki magyarázva.

    VálaszTörlés