2012. november 19., hétfő

Legyőzték a "Hármakat"?

Sziasztok!

     Igencsak felkaptam a fejem két órával ezelőtt, amikor megtaláltam a Biglobe anime rangsoroló próbálkozásának eredményét, amiben a felmérés tárgya a Shonen Jump magnákból készült animék voltak. A felmérést Japánban végezték, igy hozzánk nem jutott el, de igy is érdekes fejleményei voltak. Mi lepett meg engem, aki amúgy igen jártas vagyok ilyen téren? Mi más, mint hogy a győztes nem a Shonen Jump "Nagy Hármasa" közül került ki. Gyengébbek kedvéért a "Hármak" a Naruto, a Bleack és a One Piece. Gondolom kiváncsiak vagytok, hogy akkor mégis melyik anime győzhetett: hát ... lássuk...
     Felmérés végeredménye:

1. Kuroko’s Basketball
2. Gintama
3. Medaka Box
4. Bleach
5. Naruto
6. The Prince of Tennis
7. One Piece
8. Dragon Ball
9. Sket Dance
10. Reborn!
11. Bakuman
12. Nurarihyon no Mago
13. Slam Dunk
14. Hell Teacher Nube
15. JoJo’s Bizarre Adventure

      To Love-Ru
      D.Gray-man
      Shaman King
19. Yu Yu Hakusho
20. Yu-Gi-Oh
21. Hikaru no Go
22. Dr. Slump
      Beelzebub
      Rurouni Kenshin
      Saint Seiya

      City Hunter
27. Buso Renkin
28. Bobo Bobobo
29. Hunter x Hunter
30. Toriko
31. Ichigo 100%
32. Kochikame
33. Cat's Eye
34. Captain Tsubasa
35. Kinnikuman
      Level E
37. Midori no Makibaō
38. Dragon Quest: Dai no Daibōken
39. Sexy Commando Gaiden: Sugoi yo!! Masaru-san
40. Majin Tantei Nōgami Neuro
41. High School! Kimengumi
      Kimagure Orange Road
43. Houshin Engi
44. Eyeshield 21
45. Ninku
46. Tottemo! Luckyman
47. Hanasaka Tenshi Tenten-kun
      Jungle King Tar-chan
      Magical Taluluto
50. DNA^2

     Egy másik érdekesség, amit hoztam nektek az, hogy mennyiségre az állás egyáltalán nem igy néz ki. Tehát a legnagyobb terjedelmű Shonen Jump mangák:
  1. One Piece
  2. Dragon Ball
  3. Kochikame
  4. Naruto
  5. Slam Dunk
  6. Bleach
  7. Jojo's Bizzare Adventure
  8. Hunter X Hunter
  9. Kenshin
  10. Yu Yu Hakusho
     Magamban azon töprengtem, hogy ez talán azt jelenti, hogy egy forradalom van készülőben az animék és mangák világában. Talán hamarosan nem a nagy kultuszaniméké, hanem a kisebb, de annál aktuálisabb animék kerülnek a középpontba.

      Tudjátok, hogy milyen vagyok, szeretem minden oldalról körüljárni a problémát. Ennek érdekében beszédre próbáltam birni Uzumaki Narutót, a Naruto anime főszereplőjét, de sajnos nem jutott szóhoz, viszont, hogy lássátok a hozzáállását a kedvetekért közlök róla egy fotót.
     Nos, mint látjátok Narutót megrázta az eset. Kurosaki Ichigót Hachiko-sama próbálja elérni, de eddig ő sem volt hajlandó nyilatkozni. További fejleményekig...

Akane-chan, XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése