2012. szeptember 12., szerda

AKK Anime Pasija dij

Sziasztok!

 Ahogy lassan tőlem már meg is lehet szokni, ismét bevontam egy külsőst a munkámba, aki egy hosszú hosszú listát adott nekem. Másik négy ember véleményére alapozva pedig leszűkitettem a listát 10 főre. Ez a 10 anime srác fog versenyezni, hogy nekik adjátok az AKK Anime Pasija dijat. Nagyon sajnálom, hogy a személyes kedvenceim lemaradtak a listából, de azt hiszem, igy, hogy kicsit sem nyúltam a listához, azon kivül, hogy összesitettem mások adatait, nem leszek majd annyira elfogult.

 A lista tehát a következő:

1. Abarai Renji (BLEACH):
2. Hitachiin Hikaru és Kaoru (OURAN HIGH SCHOOL HOST CLUB):
3. Hitsugaya Toshiro (BLEACH):
4. Kuchiki Byakuya (BLEACH):
5. Kurosaki Ichigo (BLEACH):
6. Leon (KALEIDO STAR):
7. Nekozawa Umehito (OURAN HIGH SCHOOL HOST CLUB):

8. Otori Kyoya (OURAN HIGH SCHOOL HOST CLUB):
9. Suou Tamaki (OURAN HIGH SCHOOL HOST CLUB):
10. Yuri Kilian (KALEIDO STAR):

 Szavazzatok a kedvencetekre, hátha pont az az egy szavazat fog dönteni.

Akane-chan, XOXO

1 megjegyzés:

  1. Hát én akadok ki tőletek... Mindenki szavazhat kedve szerint... erre ennyi??? Amellett, hogy majd 200 látogató van???

    VálaszTörlés