2013. február 12., kedd

Alice In Country of Heart

      Előző kritikámban már említettem , ahogy azt is , hogy az egyik kedvenc alkotásom. Na most bővebben fogok róla beszélni. :)
       A történet QuinRose és a rajz az Soumei Hoshino  kreativitását dicséri és a Mag Garden kiadásiban jelent meg.
6 Kötete jelent meg..
      Na jó , az alap tudni valókat már tudjuk , akkor most értékeljünk.
Negativumokkal az a baj , hogy.................. niincsenek.
Pozitivumok , nah ebből viszont rengeteg van

  1. A rajz . A rajz eszméletle szép és megannak a sajátosságai . Tényleg nagyon kidolgozott , és ahol mégsem ott meg is van indokolva , hogy miért nem. 
  2. A történet , nagyon frappáns , nagyon tetszik, nagyon kidolgozott
  3. A fordulatok , mert ilyen is van benne  , és igen van bennük feszültség , amit a Camelot Gardenből annyira hiányltam. 
  4. A karakterek : mindnek van saját személyisége , emelett nagyon hihetőek. 
  5. a karakterekről eszembe jutott , hogy nem tudnám megnevezni a negativ karaktert. Hogy ez jó vagy rossz ... hm... nem tudom , én azért soroltam ide , mert mostanig fel sem tünt . A szereplők annyira viszik a történetet , hogy szügségtelenné vált a jelenléte. Sőt kifejezetten rontana ha lenne , húzná a történetet , ha valaki keresztbe akarna tenni a főhősnek .
  6. A maffia , Igen , van benne maffia és  nem negativ karakterekből áll . 
  7. Alice , egy kamasz aki tényleg e szerint él. Gyakran mond egyet és csinál kettőt. Rengeteg ellentét van benne és nem igazán tudja , hogy mit is akar, és pont ettől lesz hihető az ő karaktere .
  8. A jóképű férfi karakterek :))
  9. A humor. Mindenhol jelen van és ugy van jelen , hogy nem iagzán mondanak poénokat , hanem inkább apróbb dolgok , de azokkal a tárgyakkal , esetleg nagyon elszort mondatokkal kiszurják a szemünket és igen egy fél órán keresztül mosolyogsz rajta . 
  10. A szerelmi háromszög , Ezt nem akarom kifejteni , de nagyon ott van... :))
  11. Az idő . Igen ez egy nagyon pazitiv dolog ... igen még ez is lehet pozitiv.   Az itteni időben az a legjobb , hogy nem olyan mint  a miénk . Nem abban a sorrendben vannak mint nállunk , hanem össze-vissza és ez ad egy lehetőseéget , hogy random dolgok történjenek . Miutá elolvastad lehet , hogy azt fogod mondani , hogy ezzel nem játszottak eleget , de ha jobban belegondolsz nem is igazán lett volna értelme , mert húzta volna a történetszállat , döcögött volna egy kicsit és ettől akár olvashatatlanná is vált volna 
  12. A feszültség . Végig jelen van.
  13. Olvastatja magát. Nem tudod lerakni !!! Nekem nem ment én nem tudtam addig amig végig nem olvastam, ez is abból adódik , hogy feszültség van a levegőben szinte a végéig.
  14. A vége . Nem csöpög de mégis romantikus. Nem éreztem egyáltalán hogy nyálas lenne , vagy csöpögne . 
Igen tapsoljuk meg őket hogy egy ilyen nagyszerű mangát irtak és rajzoltak nekünk.
                És itt tessék elolvasni !!!!     

2 megjegyzés:

  1. Amikor nekiestem, hajnalig olvastam. :) De én azért tudnék pár negatív apróságot felhozni és azt sem érdemes elfelejteni, hogy ez eredetileg egy játék volt és talán emiatt is kicsit kusza manga formájában.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ... én nem tudom hányszor olvastam el és még mindig rajongok érte... lehet , hogy ezért vagyok vele egy kicsit elfogultabb ...
      de én nem találtam kuszának ...

      Törlés