2013. február 10., vasárnap

Akane-chan heti kritikája - február 10.

Sziasztok,

     Remélem nem feltételeztétek rólam azt, hogy a múltheti kezdés után ilyen hamar kritika és jövő heti néznivaló nélkül hagylak benneteket? Erről jut eszembe... teljesitettétek a házit, megnéztétek, amit a múltkor mondtam? Ugye igazam volt mindenben!?

     De térjünk vissza a mához, ehhez a héthez, hiszen most is készültem nektek valamivel. Naruto-t továbbra sem hagyom békén, megint ő húzza a rövidebbet, úgy döntöttem a jövő héten is rajta röhögünk. Amit kiválasztotta, az csupán egyetlen egy részecske: a 202. epizód, aminek a cime: Az 5 legjobb ninjaharc.

      Naruto és Sakura műsorát láthatjuk, amiben bemutatják nekünk az 5 legjobb ninjaharcot. Szerintem eddig nem mondtam újdonságot. Az a helyzet, hogy ez most nem fog igazán kritikus lenni, úgy érzem.

POZITIV ELEMEK:
  • Tulajdonképpen végigröhögjük az egészet elejétől végéig. Nem árulom el, hogy mi lesz a legnagyobb vicc az egészben, de köze lesz Narutohoz és néhány pofonhoz is.
  • Visszaláthatjuk kedvenceink legjobb csatáit! A legendás csatákban feltűnik majd Kiba, Chouji, Neji, ráadásul Sasuke többször is. Szerintem már ezért megérné megnézni... inkább, mint 10 másikat, amiből a harcok származnak.
ERŐSZAKOS ELEMEK:
  • Könyörgöm, úgy irtam, hogy a legjobb ninjaharcok, szóval, igen, lesznek benne erőszakos jelenetek, vért is bőven köpködnek majd, de nyugodjatok meg, nem hal meg senki... aki számit.
  • Naruto maga is megsinyli a Sakurával közösen vezetett műsort, de erről nem árulok el több részletet, ezt látni kell. Én jót derültem rajta.. már sokadjára.
MÁS FONTOSABB NEGATIVUMOK:
  • Negativ vagy nem is annyira? Most nem tudom eldönteni, de azért megjegyzem: a nagy egész tekintetében ez az epizód semmit sem számit. Nem maradsz le semmiről, ha nem látod, hiszen semmi újat nem mutat, egyetlen egy jelenettől eltekintve, amiben hirt kapunk Sasukéról és Orochimaruról.
ÖSSZEFOGLALÁS:
  • Ezt a részt azokra az unalmas estékre ajánlom, amikor nincs kedvetek semmihez, nem akartok leülni tanulni, vagy nincs kedvetek átnézni másnapra a prezentációt, ami a melóba kell, viszont nem is akartok egy olyan animébe belemerülni, amiben fontos társadalmi vagy lelki kérdésekről filóznak, mert ez a rész, emberek, csak a szórakoztatásról szól. Ennek függvényében nézzétek vagy ne nézzétek meg.


     Köszönöm, hogy velem tartottatok, nézzetek sok animét a héten, és várjátok, hogy jelentkezzem. És nyugodtan le lehet checkolni, amit irok, az mind úgy van... Nem igaz?

Akane-chan, XOXO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése