2012. december 28., péntek

Új Naruto mozi 2014-re

Sziasztok!

     Szerintem egy animenéző sincs, aki ne ismerné a Naruto cimű animét. Lehet tudjátok, lehet nem, de az biztos, hogy én már elmeséltem, hogy nekem is ez volt az első... És nézzétek, azóta már anime blogger vagyok... Na de térjünk is vissza a tárgyra, hiszen a Naruto még nem múlt, sokkal inkább jelen és jövő.

      A Jump Festa 2013 bejelentette, hogy egy új Naruto mozifilm van készülőben. Még nem sok adat van az új filmmel kapcsolatban, de azt már tudni lehet, hogy a japán verziót 2014-re várják. Ez lesz a tizedik mozifilm, amit a Naruto anime/manga adaptációjaként készitenek.

     A kilencedik film, a Ninja útja idén jelent meg, július 28.-án a mozikban. DVD-n és Blu-ray-en még nem kapható, azt csak 2013 április 24-ére várják, persze csakis Japánban. Mivel egyik új mozifilm kapcsán sem beszélnek még az észak-amerikai megjelenésről, igy azt sem tudjuk, hogy mi mikor tekinthetjük meg, de én már nagyon várom. Legutoljára idén októberben mutattak be Észak-Amerikában Naruto mozit, mégpedig a 3. Naruto Shippuden Mozit - A Tűz akaratát.

     Bővebb információkat a tizedik Naruto mozifilmmel kapcsolatban majd a Shonen Jump magazinból kapunk. Igyekszem majd továbbadni nektek a hireket.

     Gondolom ti is osztoztok velem a kiváncsiságban, hogy vajon mi újat kapunk a filmben, biztos felül szeretnék múlni majd az összes eddigi filmet. Tényleg, az eddigi filmekkel hogy álltok? Aki nem látta őket, gyorsan pótolja be, jelenleg még én is ezen igyekszem, van némi hiányosságom etéren, de remélhetőleg az új film érkezéséig behozom a lemaradást. Neked melyik a kedvenc Naruto mozifilmed eddig?

Akane-chan, XOXO

Naruto mozi 2014
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése