2012. december 25., kedd

December 24

Sziasztok,

     Kemény negyed év blogolás után, fárasztó, néha éjszakábanyúló munkálkodás eredményeként eljutottam oda, hogy amikor ma, békés családi karácsonyunk közepette a blog dolgai eszembe jutottak, nem álltak égnek az idegeim, nem gondoltam a kiesésre, ha esetleg nem érkezik friss bejegyzés.

     Mint tudjátok, mindig nagyon hálás voltam Nektek, akik nap, mint nap, cikkről cikkre követtek bennünket, még akkor is, ha tudom, hogy valójában nem vagytok ilyen őszinte hivek nagyon sokan. Számomra egy ajándék ez a blog, aminek az örömét abban lelem, hogy mások olvassák, azt, amit én leirok. Amikor Hachiko-samaval elindultunk, akkor még nem gondoltam, hogy tágabb csapatban fogunk dolgozni, de láss csodát... még 4 hónap sem telt el az indulás óta, de már egész csapat van a hátunk mögött... Sosem gondoltam, hogy vezetőszerkesztő leszek egyszer... Sosem gondoltam, hogy külön emberem lesz a designra, vagy a hirszerzésre... de megadatott, mert Ti támogattatok minket, Kedves Olvasóink...

     Köszönjük szépen és számotokra is olyan örömökben gazdag, boldog ünnepeket szeretnénk kivánni, amilyen nekünk is adatott, vagy akár jobbat...

   Akane-chan,
és vele a blog teljes csapata
kiván BOLDOG KARÁCSONYT
XOXO

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése