2012. október 6., szombat

Kuroko gyere vissza!!!

Sziasztok!!!

     Gondolom a sportokról szóló animék rajongói, amilyen én is vagyok már mind tudják, hogy a Kuroko no Basuke első évadának vége! És gondolom mind sajnáljátok is...

     Hivatalosan szeptember 22-én lett vége az első évadnak, április 7-étől kezdődőleg. A készitők pedig egyelőre nem erősitették meg a folytatási szándékukat hivatalosan. DE VAN REMÉNY! Azt kérded miért? Válaszolok! Gondolom mind láttátok az "ending credit"-et, amiből a Téli Kupa jeleneteit halászhattuk ki, ha szemfülesek voltunk... Lehet, hogy csak az anime iránti szeretetem miatt van, de ebből én azt vonom le, hogy már javában készül a második évad :)

     Tudom, hogy ez egyelőre nem sok, de már nagyon várom, hogy biztosat tudjak és azt veletek is megoszthassam. Addig is idézzétek fel ezt a csodás openinget velem együtt :)


Akane-chan, XOXO

1 megjegyzés:

  1. Nem álltam meg... Muszáj volt innen is megnézzem egyszer az openinget...
    Komolyan srácok, nem hiszem, hogy hosszabb időt el tudok tölteni Kise nélkül ♥♥♥♥

    VálaszTörlés