2013. március 12., kedd

Program, akár családosoknak is...

    Nem tudom ki , mennyire szokott mászkálni a port.hun , én a mai nap során fel-fel nézegettem és na... hát keresgéléseimnek meg is lett az eredménye , "Japán Tavasz" címen találtam egy programot nektek... Nem fecsérlem tovább a szót ,tehát :2013. március 16. - 2013. április 14.
Az Allee  Bevásárlóközpontban cseresznyefa, valódi zen kert, teaház , torii kapu , harcművészetek , stb. várja a látogatókat.
    Családosoknak sem lehet kifogás mivel a gyerekek japán kézműves foglalkozásokon vehetnek részt ahol az ország diszitő motívumaival ismerkedhetnek. 
Az Alee megépített japánkert növényeiből egy 200 000ft értékű kollekciót egy a japán kultúráért sokat tevő oktatási intézménynek adományoz
       Mind emellett 40db óriási origami madarat is ajándékoznak a japán kultúra iránt érdeklődő iskoláknak a szervezők .
A távoli japán kultúrát bemutató programok valamint a  megépített térinstalláció ingyenesen látogatható.

     Én hiszem , hogy a gyerekekkel, a jövő generációjával is meg kell ismertetnünk a japán kultúrát , én magamról tudom , hogy én örültem volna neki ha ilyenben lett volna részem , szerintem kistestvért , kisgyereket, párunkat vegyük rá , hogy jöjjenek velünk , mert nyilván egy élmény lesz a gyerek számára is , mi is együtt tölthetünk egy kis időt velük. A párunk meg ... hát ha férfi az illető a harcművészet neki is szórakoztat lesz , ha lány akkor meg mindet élvezni fogja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése