2013. június 1., szombat

Sky Log


Egy szerintem nagyon jó mangáról szeretnék nektek véleményt irni... megfogadtam , hogy nem spoilerkedem és ez lesz az oka  a cikk rövidségének... nagyon sajnálom,:(( 

Nah jó .. akkor térjünk is rá , hogy miért gondolom , hogy jó:
  •   A rajzok minősége... huh... hogy milyen szép és nekem mennyire tetszik...  talán  az fogott meg a rajzban is , hogy úgy el tudtam mélyedni egy-egy szereplő szemében és egy olyan  érdekes érzésem van ha ránézek a rajzokra... nem tudom körbe irni de egy pozitiv érzés mindenképpen
  • Nagyon aranyos története van...nem tudom , éna shojokat nem tudom megunni
  • Kako Mitsuki irta és rajzolta...aki  az egyik kedvenc mangakám...
  • Romantikus shojo ... ebbe a műfajba pedig nagyon is megállja a helyét
  • Rosz időre - példáúl az olyanra ami mostanában is van- tökéletes... 

Szerintem mindenki olvassa el aki szereti a shojókat, vagy a mangakát ITT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése